AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Jeg føler meg konstant studd. Får helt pustebesvær. Magen er jo liten enda, men jeg har mye luft i magen. Kan likevel ikke huske at luft i magen som ikke gravid har gjort at jeg har følt meg sånn? Husker i forrige svangerskap at jeg følte meg sånn på slutten når magen var svær, men husker ikke hvordan jeg følte meg så tidlig. Er 10 år siden sist. Det er samme følelse som å være skikkelig forspist. Og jeg føler meg sånn hele tida. Hadde en bmi på 21 før jeg ble gravid. Har lagt på meg 4 kilo til nå. Vil si jeg er slank enda, men med mye luft seg magen større ut. Anonymkode: 3828d...eb6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Jeg føler meg helt lik - jeg er i uke 13 og har gått ned i vekt, men magen er merkbar større, og jeg føler meg konstant forspist selv om jeg ikke har spist noen ting. Anonymkode: 4dc0b...d6a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg føler meg helt lik - jeg er i uke 13 og har gått ned i vekt, men magen er merkbar større, og jeg føler meg konstant forspist selv om jeg ikke har spist noen ting. Anonymkode: 4dc0b...d6a Hva kommer det av egentlig? Skjønner det ikke Anonymkode: 3828d...eb6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 Jeg vet ikke hva studd betyr, men det er vanlig at fordøyelsen går tregere i svangerskapet, helt fra starten av. Det gjorde det hos meg også. I første trimester var det også mange typer mat jeg plutselig ikke orket å spise. Anonymkode: de350...1a8
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #5 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg vet ikke hva studd betyr, men det er vanlig at fordøyelsen går tregere i svangerskapet, helt fra starten av. Det gjorde det hos meg også. I første trimester var det også mange typer mat jeg plutselig ikke orket å spise. Anonymkode: de350...1a8 Beskriver det i innlegget mitt. En følelse av å være forspist. Anonymkode: 3828d...eb6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #6 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva kommer det av egentlig? Skjønner det ikke Anonymkode: 3828d...eb6 Aner ikke - er mitt første barn så har ikke noe erfaring fra tidligere. Men tipper det er slik anonym over her sier - fordøyelsen går jo litt tregere, så da skal det gjerne lite til før man føler seg stappa. Anonymkode: 4dc0b...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå