Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei dame på 28 år, har absolutt ingen rundt meg. Vokste opp i fosterhjem, da min mor bokstavelig talt ga meg bort, har prøvd å nå ut til henne i voksen alder og fikk høre at hun hater meg fordi jeg ble født. 
Fosterfamilien min ønsker ikke videre kontakt.

Jeg har hele livet slitt med å finne noen som liker meg, jeg er åpen, sosial, alltid hyggelig mot alle, eneste gangene jeg har trodd at jeg har venner, har jeg blitt utnyttet på grunn av min snillhet, jeg har alltid stillt opp og hjulpet om noen har trengt hjelp.

Jeg har prøvd å være med på ulike aktiviteter, strikkekveld, julesamling nå før jul, jeg går mye tur, jeg er på treningssenteret, er med i Facebook grupper for ensomme, men ingenting nytter. 

Jeg vet at jeg har mine negative sider, og jeg har veldig rart utseende, men så ille er jeg vel ikke :( Jeg er så lei av å konstant være alene. Absolutt ingen å prate med. 
Jeg jobber på en butikk, de andre ansatte er enn meg, de fleste snakker heller ikke mye med meg, ingen gratulerte meg med dagen for eksempel, ingen ønsket meg god jul, og selv om kundene som regel er hyggelige mot meg så kan jeg ikke bare spørre folk som kommer innom om de vil ha en venn.

Kjæreste har jeg så klart ikke, ingen ønsker å matche med ei med spesiellt utseende, skeive øyne, stor nese, lang panne.

Nå sitter jeg alene på julaften, igjen. Jeg aner ikke hvorfor ingen liker meg, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. 

Jeg vet ikke hva jeg ønsker med dette, jeg måtte bare få det ut, og jeg har altså ingen å prate meg. 

God jul til dere alle🤍

Anonymkode: 331f6...13e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare gi deg en :kose:

God jul til deg :nissevink: håper det løser seg for deg i 2022 :) 

Anonymkode: f43be...ff2

• Liker 5
Skrevet

Eg synest det er fælt å tenke på at du og andre har det slik. Det finst ingenting som er meir trist enn einsemd. Varme tankar frå meg, og eg vonar det blir di siste jul åleine.

• Liker 3
Skrevet

Kjære deg. Aldri glem at du er verdifull!

Sender deg en klem ❤️

Anonymkode: a3029...a35

• Liker 4
Skrevet

Tror du er litt for selvkritisk. Hvor i landet bor du?

Anonymkode: 2e6f3...1a3

• Liker 1
Skrevet

Trist å lese, ingen fortjener å være ensom. Ingen fortjener at foreldrene ikke vil ha de. Skjønner ikke hvordan det er mulig å gjøre sånt/si sånt til egne barn. Håper 2022 blir ditt år og at du kommer i kontakt med mange nye mennesker. Det fortjene du❤️Sender deg klem og lykke.

God jul til deg. Håper den blir flott og at du klarer å kose deg likevel.

Skrevet

Psykolog

Anonymkode: 75296...efd

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg lei meg🙁 Ingen fortjener å ha det så vondt! Jeg vil gjerne være vennen din jeg! Bare å skrive noen ord om du trenger noen å snakke med. Stor klem❤️

Anonymkode: 3a148...359

• Liker 7
Skrevet

Klem til deg❤️ Jeg vet alt om hvordan det er å være ensom, det er som et stort hull i hjerte som gjør vondt. Jeg synest også at det er vanskelig å få fotfeste i et miljø enten det er jobb eller trening….prøver som best jeg bare kan men feiler igjen og igjen🙈 håper det snart ordner seg for deg

Anonymkode: c473a...714

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå ble jeg lei meg🙁 Ingen fortjener å ha det så vondt! Jeg vil gjerne være vennen din jeg! Bare å skrive noen ord om du trenger noen å snakke med. Stor klem❤️

Anonymkode: 3a148...359

Ops mente ikke å være anonym.

• Liker 2
Skrevet

Uff, nå fikk jeg helt vondt. Hvor i landet bor du? 

Anonymkode: 67cea...6ea

Skrevet (endret)

God jul :) 

Det er dessverre mange som sliter med ensomhet under pandemien, og det blir bare verre siden det blir vanskeligere å møte folk tilfeldig nå som det skal være så mye smittevern osv. 

Hvis du sliter, kanskje du kan få deg en besøksvenn? Julen er desverre ekstra tung hvis du ikke har noen å være med, spesielt når du ser andre dra hjem til sin familie mens du sitter der igjen helt alene. Jeg ønsker ikke at noen skal oppleve julen slik, og håper virkelig at du får det bedre.

Endret av Pachka Sigaret
  • Liker 3
Skrevet

Føler med deg. Har det slik selv. Håper 2022 blir bedre for deg.

• Liker 2
Skrevet

Dette var forferdelig å lese 😔 Jeg håper virkelig du får et bedre år i 2022. Kanskje du kan forsøke deg på tinder og treffe noen der? Det finnes nok noen for alle og enhver. Du er verdifull! 

Synes ikke det er greit at du er helt alene, verken nå eller resten av året 😥Håper virkelig at en endring skjer.

Anonymkode: b38f1...07e

• Liker 2
Skrevet

Så trist å lese dette. Jeg kjenner også mye på vond ensomhet, men ikke sånn som dette💔. Håper 2022 blir bedre. Bare vit at det finnes mange som trenger venner😘

• Liker 3
Skrevet

Ojda, du fortjener en klem! Tror i år trenger du varme sokker, god film og en god kopp te. 

Neste år, må du kanskje finne deg en ny jobb? En litt hyggeligere jobb? Også hobby, en mer sosial hobby. Hva med turgruppa? Kor? Bor du en plass der du kan finne sosiale aktiviteter for voksne? Hva med veldedige arbeid, man kan møte mennesker i en veldedig organisasjon også. 

Du er jo ikke alene i verden, men vi må finne arenaer der du kan treffe flere folk. Tror ingenting på at du har noe spesielt utseende, du ser sikkert helt normalt!

Anonymkode: 40fed...931

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er ei dame på 28 år, har absolutt ingen rundt meg. Vokste opp i fosterhjem, da min mor bokstavelig talt ga meg bort, har prøvd å nå ut til henne i voksen alder og fikk høre at hun hater meg fordi jeg ble født. 
Fosterfamilien min ønsker ikke videre kontakt.

Jeg har hele livet slitt med å finne noen som liker meg, jeg er åpen, sosial, alltid hyggelig mot alle, eneste gangene jeg har trodd at jeg har venner, har jeg blitt utnyttet på grunn av min snillhet, jeg har alltid stillt opp og hjulpet om noen har trengt hjelp.

Jeg har prøvd å være med på ulike aktiviteter, strikkekveld, julesamling nå før jul, jeg går mye tur, jeg er på treningssenteret, er med i Facebook grupper for ensomme, men ingenting nytter. 

Jeg vet at jeg har mine negative sider, og jeg har veldig rart utseende, men så ille er jeg vel ikke :( Jeg er så lei av å konstant være alene. Absolutt ingen å prate med. 
Jeg jobber på en butikk, de andre ansatte er enn meg, de fleste snakker heller ikke mye med meg, ingen gratulerte meg med dagen for eksempel, ingen ønsket meg god jul, og selv om kundene som regel er hyggelige mot meg så kan jeg ikke bare spørre folk som kommer innom om de vil ha en venn.

Kjæreste har jeg så klart ikke, ingen ønsker å matche med ei med spesiellt utseende, skeive øyne, stor nese, lang panne.

Nå sitter jeg alene på julaften, igjen. Jeg aner ikke hvorfor ingen liker meg, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. 

Jeg vet ikke hva jeg ønsker med dette, jeg måtte bare få det ut, og jeg har altså ingen å prate meg. 

God jul til dere alle🤍

Anonymkode: 331f6...13e

Jeg synes forferdelig synd på deg.....du snakker om å ikke bli sydd puter under armene...

Det ene lyspunktet er jo at fra der du er kan det bare gå oppover..og kanskje vil du oppfatte det som et hån og bli ønsket god jul...jeg tar sjansen likevel..

Er det en her inne jeg ikke kjenner jeg ønsker en god jul må det være deg! 

God jul kjære du...🌹

Skrevet

Stor klem og god jul til deg❤❤❤

• Liker 2
Skrevet

stor klem til deg.

sitter også alene og ja, jeg er vel ensom....siden jeg kjenner på at at det jo hadde vært hyggelig med en melding eller om noen stakk nesen innom her.  Har lite kontakt med familie, de bor langt unna, har ingen venner i nærheten (eller noe sted egentlig), og kolleger...ja, det er jo bare kolleger. 

En halvveis venn/bekjent skulle komme innom med gave til meg i kveld....så jeg har ordnet en gave å gi i retur. Men personen har ennå ikke dukket opp., og klokka er 22..... Så leit å bli "glemt av" på den måten.  Hadde så gledet meg til å veksle noen ord med noen. 

'Det blir en stille og rolig jul, med ingen gaver under treet. Jeg får kjøpe en til meg selv kanskje...fra katten.

Regner med vi er mange ensomme.

Anonymkode: 9d5f7...124

Skrevet

Klem ❤

Anonymkode: 8b3fe...fd8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...