Entern Skrevet 23. desember 2021 #1 Del Skrevet 23. desember 2021 Synes jeg da. Nå som han er korthåret og glattbarbert ligner Niva ganske mye på Sprint og han er jo kvikk, morsom og sympatisk og dessuten barnevennlig og hadde vært kjempegøy å se han gjøre actionscener 😁 Herman Flesvig passer jo perfekt som Kvikk, impulsiv, naiv/dum og hissig, nesten litt Donald aktig. Cingiz Al kan spille fetteren til Kvikk. Vidar Magnussen kan spille Viggo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Del Skrevet 23. desember 2021 Hva slags film er dette? Hvor er figurene hentet fra? Anonymkode: 69694...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags film er dette? Hvor er figurene hentet fra? Anonymkode: 69694...468 Det ville vært en komedie/actionkomedie, litt a la Tintin. Hentet fra tegneserien Sprint 😀 Sprint er en artig belgisk tegneserie, den går vel fortsatt tror jeg, jeg elsket den som barn 😊 Den er ikke full så bra som Tintin og (gammel!) Asterix men er veldig veldig bra 😀 Spin-off-serien Viggo er en skikkelig kultklassiker for alle slackere 🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2021 #4 Del Skrevet 23. desember 2021 Niva hadde jo vært perfekt som Tintin også 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 23. desember 2021 Rumle skrev (15 minutter siden): Niva hadde jo vært perfekt som Tintin også 😍 Ja helt enig 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 25. desember 2021 #6 Del Skrevet 25. desember 2021 Nå husker jeg ikke hvordan fetteren til kvikk er - men fullstendig enig i de andre, spesielt om Mikkel Niva og Herman Flesvig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå