AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Hei. Jeg har så mye å gjøre. Jeg må støvsuge, vaske, tørke støv, vaske bad og rydde. Problemet er at jeg fikk et sånn kraftig angst anfall, og ble så dårlig. Er fortsatt dårlig. Jeg har vært våken siden 05:15 i dag tidlig. Kjenner også at jeg begynner å bli trøtt. Hvordan skal jeg få gjort det jeg skal i kveld når jeg har angst? Utrolig stresset! Er det noen andre her med angst som har noen triks for å få i gang all ryddingen når man er dårlig?😭 Hva pleier dere å gjøre når angsten tar tiden deres og hindrer dere i få gjort ting? Anonymkode: 00c0b...321
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Meg hjelper det å gjøre ting, fokusere på noe annet. Lar seg kanskje kombinere med det du har igjen å gjøre? Anonymkode: 20415...802 1
Cornix Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Et angstanfall varer toppen 20 min. Etter den har nådd sin høyde, så går den ned. Ring noen og snakk, slik at du flytter fokuset over på noe annet. Ellers kan du rydde, det høres egentlig ut som en fin greie å holde på med. Sett på noe musikk og sett i gang. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 Som noen over nevner - sett på noe musikk du digger! Pleier å funke for meg, for å mobilisere litt energi 🙈 Anonymkode: e2035...0b6 1
Tone83 Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 Skal du ha gjester siden det mååå gjøres? Ta det litt overfladisk. Det er lov å være syk i jula også, ingen hadde forventet at noen med omgangssyken holdt juleselskap, og angst er like ille. Senk forventningene så slapper du litt mer av psykisk også❤️ 2
visp Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 Gå og legg deg i senga og sett på ringeklokka om en time også roer du deg ned. Så får du ta noen snarveier med vask og rydd. Du får kanskje ikke sove, men prøv å hvile. 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 Noen ganger er det ikke nok å senke lista. Noen ganger må lista vekk. god jul og stor klem! Anonymkode: 577ba...c0e 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 Er det noe som ikke er så farlig at blir gjort. Kan du skjære ned til det nødvendige ? En setter ofte så høye krav. Det meste er ikke så viktig. Lag en kort liste. Velg to ting nå, to ting i morgen. Være super grei med deg selv. Du er en helt om du får til de to tingene du velger i kveld. Om du ikke begrenser til to ting får du nok ikke gjort noe. Får du gjester, er det derfor du må vaske? Når i tilfelle. Kan du gjøre litt i morgen. Vet de at du har angst ? i tilfelle kan du jo bare forklare hvorfor det ser litt halvveis ut. Har angst forresten. Og setter den alle klørne i meg å jeg bare ta det med ro. Menneskene jeg har i mitt liv vet om det. Så her hadde det blitt overfalte rydding og ellers: beklager. Oftes har jeg det ikke så møkkete det er noe som reagerer i grunn om en vaskedag gikk i .. vasken. jeg vet det føles helt krise akkurat nå. men folk kommer for å se deg ikke sjekke gulvvasken. Helsa først Har angst her nå. helt rørete. Burde mulig ikke svart for min helses skyld. Men føles så med deg. Har bare en jobb her: komme meg gjennom kvelden uten å tilte helt og forhåpentligvis sove en gang. Mor kommer i morgen på dagen: burde ryddet, tar det i morgen sveiper litt over flater og lukker dører, og ellers får det være. Det blir jul. Uansett hva du bestemmer deg for: stor klem Anonymkode: 825cf...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #9 Skrevet 23. desember 2021 Vet du hva? vi bor ikke i kataloger, og vi bor ikke i Instagram bilder. Det er ikke hverdagen! Det er faktisk lov å vise at man bor der. Det må ikke være striglet. 🙌🏼 Anonymkode: 14f64...37b 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #10 Skrevet 23. desember 2021 Velg deg et rom og stapp alt rotet inn og vask de tomme overflatene. Sortere gjør du i romjula. Anonymkode: 1e192...3c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå