AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Hei! Jeg er gravid i uke 15, og har plutselig fått litt slimete brun utflod den siste uken. Det er ikke mye, og jeg har ikke smerter, men lest at dette kan være starten på spontanabort. For to uker siden hadde jeg en ganske stor blødning, men tok ultralyd og alt så fint ut. Fant ikke årsak til blødning. Bør jeg være bekymret, eller kan dette være rester fra forrige blødning? Hvis det er noen som har erfaring med spontanabort som startet med brun utflod - hvor lenge hadde dere brun utflod før dere skjønte at SA-en var et faktum (blod, smerter etc)? Takk for alle svar! Anonymkode: 93958...7c1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Jeg ville bare si at jeg opplevde noe veldig lignende - én stor blødning som de aldri fant årsaken til, og så brunt blod i utfloden fra tid til annen i mange uker etterpå faktisk. Alt gikk bra og det brune var nok bare rester fra den andre blødningen. Mistet i uke 12 første gangen jeg var gravid. Da begynte det med brune og røde småblødninger om hverandre i ca en uke, før den store blødningen og krampene kom. Fikk konstatert SA og at alt var ute etterpå. Men det du beskriver høres altså mye mer ut som det jeg opplevde andre gangen, så vil tro det går bra ❤ Anonymkode: a85eb...7f3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Tuuusen takk for svar. Selv om jeg selvfølgelig er klar over at sistnevnte kan skje, så føler jeg meg ganske optimistisk og er så happy for å høre scenario 1 som tross alt høres veldig likt mitt. Skal sies at det er veldig lite brun utflod, og det har ikke vært økende, som jeg også føler at taler i mitt favør. Takk for at du forteller om begge alternativer. Prøver å ha et realistisk forhold til det. Anonymkode: 93958...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå