Gå til innhold

Har du og sambo et bilde av dere sammen på veggen i stuen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i såfall?

Anonymkode: 69b45...93a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ikke på sosiale medier heller. Jeg har noen bilder i en skuff dog.

Anonymkode: b134c...6c0

Skrevet

Har to bilder i en hylle, og en fotomontasje på soverommet, men ingen på veggen i stuen.

Anonymkode: 4bace...e86

Skrevet

Han Sambo er en kul og morsom  fyr, men føler det blir litt teit å ha et bilde av ham på veggen🤷‍♂️

• Liker 3
Skrevet

Det skulle du nok ha likt å visst. 

Anonymkode: 383dd...256

Skrevet

Øh , nei. Vi vet at vi bor der med navn på postkassen. Trenger ikke bilder da

Anonymkode: f63e4...544

Skrevet

Ja. Vi tok hos fotograf sammen med barna for noen år siden 😊 Henger bak sofaen

Anonymkode: f483d...390

Skrevet

Nei. Vi har ingen personbilder i stua. 

Anonymkode: 6103f...78f

Skrevet

NEI. Syntes det er både harry og litt gammeldags å ha bilder hengende på veggen. Har ikke bilder av ungene hengende på veggen heller. Vi har album og noen små bilder stående i et skap. 

Anonymkode: 8ba28...6a0

Skrevet

Nei! Skamharry opplegg. 

Anonymkode: 26977...ee7

• Liker 1
Skrevet

Grøss nei 😂

mener du sånn der alle er i jeans og hvit genser og barføtt? Og alle ligger på magen mot fotografen med barna mellom seg? Er så fælt 😂😂😂

Anonymkode: 31f08...4e3

• Liker 11
Skrevet

Ja, det har jeg ❤️ I tillegg har jeg masse andre bilder av slekt og familie for det er de som er viktige i livet mitt. 

At det skal være harry å ha bilder på veggene er helt ufattelig for meg, det er jo bare et tegn i tiden og et ønske om å være perfekt og følge trenden. 

For meg føles det trygt å ha mine rundt meg og minne meg om hvor jeg kommer fra, holde meg nedpå jorda. 

Anonymkode: 29d79...df5

• Liker 16
Skrevet

Nei, vi har vel egentlig ikke bilder sammen. Vært sammen i 6 år.

Anonymkode: ce27d...cb1

Skrevet

Bilder av seg selv på veggen osv var kanskje noe man hadde på 90-tallet om man var litt kjyvbonete av seg også. Så nei, man henger opp fine ting på veggen. Bilder av seg selv eller partner eller unger o.l. er forbeholdt boomers på 55+ eller folk som bor i distriktet

Anonymkode: fd71d...aa6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bilder av seg selv på veggen osv var kanskje noe man hadde på 90-tallet om man var litt kjyvbonete av seg også. Så nei, man henger opp fine ting på veggen. Bilder av seg selv eller partner eller unger o.l. er forbeholdt boomers på 55+ eller folk som bor i distriktet

Folk i byen må ha hva de vil av meningsløs dill på veggen for meg. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Folk på 55 er ikke boomers.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, det har jeg ❤️ I tillegg har jeg masse andre bilder av slekt og familie for det er de som er viktige i livet mitt. 

At det skal være harry å ha bilder på veggene er helt ufattelig for meg, det er jo bare et tegn i tiden og et ønske om å være perfekt og følge trenden. 

For meg føles det trygt å ha mine rundt meg og minne meg om hvor jeg kommer fra, holde meg nedpå jorda. 

Enig, ass! Jeg ville vært DEN lause flyfilla hvis jeg ikke ble daglig påminnet om, via bildene på veggen, at jeg faktisk har mann og barn😏

Anonymkode: 01856...272

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei gi deg. Jeg er 27, alle jeg kjenner har bilder av familien sin, seg selv osv på veggen. Det er jo bare koselig? Gleder meg til jeg og min samboer er kommet så langt med oppussingen, da skal veggene fylles med koselige bilder og minner ❤

Anonymkode: 74178...c20

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig, ass! Jeg ville vært DEN lause flyfilla hvis jeg ikke ble daglig påminnet om, via bildene på veggen, at jeg faktisk har mann og barn😏

Anonymkode: 01856...272

Ja, der ser du!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...