Gå til innhold

Dere som har hatt SA og hadde smerter FØR blødning..se hit..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt lav hcg, skal ta en ny prøve om noen dager. Jeg har hatt sinnsyke mensmurringer i flere dager nå, de er der hele tiden, men jeg blør ikke. Jeg er redd det er en SA på vei, murringene er noen ganger så ekstreme og varer i flere timer før de roer seg litt. Har vært på tidlig ul, men de kan ikke se noe foreløpig siden jeg bare er 4 uker på vei. 

Dere som har opplevd SA og hadde smerter før blødning, hvor lenge gikk dere med smerter før blødningen kom? 

Anonymkode: d0bd8...c9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Beklager mas, men jeg har så vondt og skjønner ikke noe.

Anonymkode: d0bd8...c9c

Skrevet

Tror at det absolutt vanligste ved SA er blødning først, gjerne småblødning over flere dager før det kommer kramper/smerter. Har opplevd tidlig SA og det var ikke vondere enn en vanlig mens (og jeg spottet i flere dager først).

Anonymkode: 0aab3...cd4

Skrevet

Jeg fikk veldige menssmerter natt til en onsdag. Var skikkelige tak. Varte i en 3-4 timer. Så sluttet smertene helt. Lørdagkveld begynte det med lette menssmerter, begynte å blø litt natt til søndag. På søndagmorgen satt det i gang for fult, med veldige smerter og stor blødning. Håper det går bra for deg❤

Anonymkode: 9b4fb...e9f

Skrevet

Blødningen kom først hos meg ❤️

Anonymkode: 45dac...1bd

Skrevet

Om det hjelper, så hadde jeg mye menssmerter fra uke 3-6. Jeg var også livredd for SA, men er fortsatt gravid :) har fortsatt mensmurringer nå i uke 7, men de er mye roligere. Håper det går din vei ❤️

Anonymkode: 355db...6ad

Skrevet (endret)

Endret av Grapefruktjus
Feil tråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...