AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Jeg har litt lav hcg, skal ta en ny prøve om noen dager. Jeg har hatt sinnsyke mensmurringer i flere dager nå, de er der hele tiden, men jeg blør ikke. Jeg er redd det er en SA på vei, murringene er noen ganger så ekstreme og varer i flere timer før de roer seg litt. Har vært på tidlig ul, men de kan ikke se noe foreløpig siden jeg bare er 4 uker på vei. Dere som har opplevd SA og hadde smerter før blødning, hvor lenge gikk dere med smerter før blødningen kom? Anonymkode: d0bd8...c9c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Ingen? Beklager mas, men jeg har så vondt og skjønner ikke noe. Anonymkode: d0bd8...c9c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Tror at det absolutt vanligste ved SA er blødning først, gjerne småblødning over flere dager før det kommer kramper/smerter. Har opplevd tidlig SA og det var ikke vondere enn en vanlig mens (og jeg spottet i flere dager først). Anonymkode: 0aab3...cd4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #4 Skrevet 24. desember 2021 Jeg fikk veldige menssmerter natt til en onsdag. Var skikkelige tak. Varte i en 3-4 timer. Så sluttet smertene helt. Lørdagkveld begynte det med lette menssmerter, begynte å blø litt natt til søndag. På søndagmorgen satt det i gang for fult, med veldige smerter og stor blødning. Håper det går bra for deg❤ Anonymkode: 9b4fb...e9f
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #5 Skrevet 24. desember 2021 Blødningen kom først hos meg ❤️ Anonymkode: 45dac...1bd
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #6 Skrevet 24. desember 2021 Om det hjelper, så hadde jeg mye menssmerter fra uke 3-6. Jeg var også livredd for SA, men er fortsatt gravid har fortsatt mensmurringer nå i uke 7, men de er mye roligere. Håper det går din vei ❤️ Anonymkode: 355db...6ad
Grapefruktjus Skrevet 24. desember 2021 #7 Skrevet 24. desember 2021 (endret) Endret 24. desember 2021 av Grapefruktjus Feil tråd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå