AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Del Skrevet 23. desember 2021 Jeg har kjøpt dette: https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/oppvarming/skotorker-varmesaler-og-andre-varmeprodukter/14246/beurer-varmeteppe-hd-75;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx og synes ikke det blir varmt! På den høyeste innstillinga er det littegrann lunk. Er det så lavt varmenivå på de, eller er min defekt? Anonymkode: 937d8...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Del Skrevet 26. desember 2021 Dytt Anonymkode: 937d8...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Del Skrevet 27. desember 2021 Jeg har Beurer varmeteppe med tre nivåer. Sover med nivå 1 på hele natten. Nivå 3 er skikkelig godt og varmt. Høres ut som ditt er defekt. Anonymkode: cc61d...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har Beurer varmeteppe med tre nivåer. Sover med nivå 1 på hele natten. Nivå 3 er skikkelig godt og varmt. Høres ut som ditt er defekt. Anonymkode: cc61d...3e8 Ja, jeg har kommet til den konklusjonen også. Det blir heller ikke varme i hele teppet. Må komme meg ut av juletåka og få byttet det! Anonymkode: 937d8...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå