Gå til innhold

Harry med bryllups-og familiebilder på veggen i stua?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mulig det bare er meg altså, men synes det er blodharry med bryllup og familiebilder i stua, over sofaen f eks. Går selvsagt greit med et lite bilde i ramme her og der, men svære opplåste bilder over sofaen🙈Her i huset har vi egen vegg med familiebilder, og den er i annen etg. 

Anonymkode: 8ed9c...137

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hverken det er blodharry eller umoderne. Noen liker bilder på veggene, mens andre kjører plakater. Noen liker minimalistisk stil, andre maksimalistisk. Jeg liker gamle møbler med sjel, mens du kanskje liker skandinavisk enkelhet.

Vi trenger ikke å mene så mye om hva andre liker og har eller ikke har på veggene, men bare akseptere at vi er forskjellige.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synest det er koselig. Det er heilt greitt for meg om du ikkje er samd. Nokon liker mora, andre liker dottera (eg liker mest truleg dottera).

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilder i rammer. Men de står i esker på et lager. Kun kunst på veggene

Anonymkode: c3db8...a2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilder av barna og bryllupsbilde. Hva andre måtte mene lm det driter jeg i. Alt må søren ikke være en fasade no til dags. Livet mitt er barna og de henger jeg med glede opp på veggen. Jeg er stolt av de!

Anonymkode: 55a78...503

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er fryktelig harry. Har kunst på veggen i stua og kjøkkenet, og bilder av barna/bryllupet på kontoret.

Anonymkode: cac8d...548

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du jo mene alt du vil, jeg lar bilder av barn og barnebarn henge i stua allikevel. Kall meg Harry-Laila.

Anonymkode: bc07a...2b1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er mulig det bare er meg altså, men synes det er blodharry med bryllup og familiebilder i stua, over sofaen f eks. Går selvsagt greit med et lite bilde i ramme her og der, men svære opplåste bilder over sofaen🙈Her i huset har vi egen vegg med familiebilder, og den er i annen etg. 

Og hvor hadde du hatt denne «familieveggen» om dere bodde i en leilighet på 90 kvm?

Anonymkode: 1b2c1...355

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker bilder! Kunne tapesert alle veggene med bilder for min del. Bilder er tatt av flere grunner. Kunne se tilbake på, som minner, og for å vise frem. Hvorfor skal jeg gjemme alt i et album?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilder av barna og bilder barna har laget. De henger i trappen og ikke i stuen. Jeg synes ikke det er harry med bilder. Synes derimot det trist at med über styla hus uten noe personlig.

Anonymkode: 5225c...a3c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skikkelig harry å dømme hvordan andre innreder hjemmene sine bare fordi det ikke er etter ens egen smak...

Anonymkode: 4f56a...f34

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme i denne tråden, ja til bilder, mitt hus er ikke en resepsjon/venterom

Anonymkode: f0506...65a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er bryllupsbilder med Reidar og Anita  så. Reidar med hockesveis og Anita med fluffy permanent. 

Anonymkode: 45020...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det er bryllupsbilder med Reidar og Anita  så. Reidar med hockesveis og Anita med fluffy permanent. 

Fra 80-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Silje?

Anonymkode: f0506...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva andre har bilde av hjemme hos seg selv, får de velge selv. Vi har ikke sånt på veggene.

Anonymkode: fe467...422

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg synes det er langt mer harry med egen bildevegg 🤯

Anonymkode: 0993a...8d6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun et lite bilde av hver ungene mine. Ingen av de er sentrale i stua. Du kan se de dersom du på vei fra stua og opp trappa.

Anonymkode: 61ca1...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes det er langt mer harry med egen bildevegg 🤯

Anonymkode: 0993a...8d6

Ja, den veggen er på hjemmekontoret mitt, skikkelig harry🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...