Gå til innhold

Har dere bilder av barna på veggene, feks dåpsbilde el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joa

Anonymkode: 76e09...714

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2021 den 8.59):

Hvorfor?

Jeg har hatt de samme bildene på veggen i 20+ år, og jeg skjønner ikke hvorfor andre skal mene at det er på tide at jeg fornyer bildene på min vegg. 
Er det ikke jeg som bor der, og som avgjør hvilke bilder jeg vil ha på min vegg, og hvor vidt det er på tide å "fornye veggdekorasjonen"? 

Anonymkode: d2da3...2c4

Selvsagt er det din avgjørelse hva og hvor lenge du har hva på veggene. Men nå handler dette om hva den enkelte synes. Og jeg synes at det virker fantasiløst og fastlåst å ikke endre på noen bilder iløpet av flere tiår. Barna er nå voksne med egne barn. Ville det ikke vært naturlig å fornye bildene med noe som er mer oppdatert? Hvis man absolutt skal ha bilder av barn, evnt barnebarn, på veggene?

Jeg kjenner også en som har dekorert en hel vegg kun med bilder av sitt eneste barnebarn. Og det er stort sett dette barnebarnet hun snakker om. Det blir nærmest litt kvelende. 

Anonymkode: a5a0c...b32

• Liker 1
Skrevet

Vi har ikke bilder av oss selv, eller barna våre på veggene. 

Anonymkode: 40182...f90

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.12.2021 den 18.36):

Ser at endel mener det er ut og harry med brudebilder, så jeg lurer på om det er samme meninger om bilder av barna på veggen?

Anonymkode: 8875b...3d6

Vi har noen bilder i trappoppgangen, men ikke mange. 1 bilde av hvert av barna og et familiebilde. Alle som kommer på besøk stopper der og ser på dem med positive tilbakemeldinger. Det jeg synes er harry er når bildene er for mange og tar for mye plass på veggen.

Skrevet

Det er noe av det første barnevernet ser etter hvis de kommer inn i et hjem. Er visst negativt hvis det er lite bilder av barna og det bør også være bilder av familien samlet. 

Anonymkode: 283d9...ac9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er noe av det første barnevernet ser etter hvis de kommer inn i et hjem. Er visst negativt hvis det er lite bilder av barna og det bør også være bilder av familien samlet. 

Anonymkode: 283d9...ac9

Tull. Leste du det i en av gruppene på facebook? Ikke tro på alt du leser der.

Anonymkode: 0220a...c10

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...