Gå til innhold

Har dere bilder av barna på veggene, feks dåpsbilde el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at endel mener det er ut og harry med brudebilder, så jeg lurer på om det er samme meninger om bilder av barna på veggen?

Anonymkode: 8875b...3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen uformelle på kjøkkenet/spisekroken.Som byttes ut innimellom. 

Men nei. Ingen forstørring av bilder fra "merkedager". 

Anonymkode: 9dec1...c8a

• Liker 2
Skrevet

Har ikke bilder av ungene på veggen, ikke dåp, ikke konfirmasjon. Har heller ikke brudebildet hengene på veggen. Det jeg derimot har er bilder i A4 format av de siste 4 hundene vi har hatt😂. Bare ett av hver, og de henger i gangen.. Men, ja..  Om det er harry eller ikke å ha familiebilder på veggen har jeg NULL formening om! En del av vennene mine har det, en del har det ikke. Jeg tenker ikke over det. Jeg har forresten ett familiebilde hengende på veggen, det er av min manns oldemor. Bildet er tatt på Long Island, i 1906, da hun jobbet der som nanny ❤️ . Hun var fra Arendal, og hadde utfartstrang 😄 

• Liker 2
Skrevet

Nei

Anonymkode: cbc2e...98f

Skrevet

Selv har jeg en vegg med brudebilder av våre foreldre og besteforeldre, samt et bilde av datteren når hun var baby, det var en gave fra en kompis som er fotograf. Har også dåpsbilde.

En annen "problemstilling" er at vi får bilder av mannens brors stebarn, føler de må stå fremme, men de står ikke særlig synlig🙈

Skrevet

Syns det er fint jeg, mitt hus er ikke en resepsjon eller venterom

Anonymkode: 80e10...658

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet

Har bilde av barna på veggene ja. Det er jo vårt hjem, og det er så koselig å se hvordan de forandrer seg. Bryllupsbildet skal også opp på veggen. Er oppvokst med at det var vanlig med å ha familiebilder, bilder av barna og bryllupsbildet på veggen. 

Anonymkode: d012b...80a

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, jeg har ikke bilder av barna på veggen! 

Anonymkode: cbc2e...98f

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ingen bilder på veggene. Kun kunstmaleri. 

Men jeg har veldig lyst å ta bilde av barna og få de opp på veggen. Kanskje bryllupsbildet også. Synes det er så koselig når jeg ser det hos andre. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til i mitt hjem. Jeg finner ingen plass å ha dem så de står i stil med resten. For ja, jeg har lyst at det skal stå litt i stil. 

Forslag mottas med takk! For opp skal dem tilslutt. 

Anonymkode: 9b81d...b5a

• Liker 2
Skrevet

Vi har ikke det, men jeg har aldri tenkt noe annet enn at det er koselig. Jeg har aldri hørt noen si at det er "harry" eller galt på noen måte, men jeg har ikke hørt det om brudebilder heller. Jeg har også vokst opp med at det er vanlig å bilder av familiemedlemmer på veggen eller hylla. 

Anonymkode: fa20c...a64

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ser at endel mener det er ut og harry med brudebilder, så jeg lurer på om det er samme meninger om bilder av barna på veggen?

Ja selvfølgelig har vi bilder av barna vår på veggene. Kunne aldri latt være heller ..

Anonymkode: 656da...1ed

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, for vi leier og får ikke henge opp bilder. Men så fort vi har kjøpt hus skal jeg investere i fine rammer og kvalitets-print.

Anonymkode: 2a388...a2b

Skrevet

Bilder av oss og av ungen og bilder ungen har malt og tilfeldige bilder jeg bare likte og noen bilder malt av faktiske kunstnere og ja.. Folk må gjerne synes det er Harry, det er ikke de som bor her 😛

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har førsteklasse-portrettet av mine  barn på veggen, det som tas på skolen og man får tilbud om å kjøpe.

De er i størrelse 10x15 cm og de henger på rekke på en liten vegg i overgangen mellom gang og kjøkken. 

Jeg elsker de bildene altså, de er så morsomme.

Skrevet

Nei vi har ikke bilder på veggene av barn/barnebarn.

Skrevet

I stue og oppholdsrom har vi ikke familiebilder, men vi har en stor bildevegg i trappen med masse koselige bilder :) 

Anonymkode: 4e64b...8d6

Skrevet

Har nyfødt og 1 års bilde. Barnet synes det er veldig kjekt å se på (hun er 3 år nå).

Venter et til barn og skal ha opp det samme av det.

Skal ha opp bryllupsbilde og et familiebilde og. Vant med slikt fra barndommen :)

Anonymkode: bb5d3...272

Skrevet

Nei. Har bilder av barna (som nå er voksne) i 3 ulike aldre stående i en lavere hylle. Det er koselig for meg å se på, men ikke noe jeg pynter veggene med.

Kjenner noen som har de samme bildene på veggene etter nå snart 30 år. Og da bl a ungene som sitter som 1-åringer og holder bamser. De har også brudebilder av seg selv. Etter 30 år tenker jeg det er på tide å fornye veggdekorasjonen.

Anonymkode: a5a0c...b32

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Har bilder av barna (som nå er voksne) i 3 ulike aldre stående i en lavere hylle. Det er koselig for meg å se på, men ikke noe jeg pynter veggene med.

Kjenner noen som har de samme bildene på veggene etter nå snart 30 år. Og da bl a ungene som sitter som 1-åringer og holder bamser. De har også brudebilder av seg selv. Etter 30 år tenker jeg det er på tide å fornye veggdekorasjonen.

Anonymkode: a5a0c...b32

Hvorfor?

Jeg har hatt de samme bildene på veggen i 20+ år, og jeg skjønner ikke hvorfor andre skal mene at det er på tide at jeg fornyer bildene på min vegg. 
Er det ikke jeg som bor der, og som avgjør hvilke bilder jeg vil ha på min vegg, og hvor vidt det er på tide å "fornye veggdekorasjonen"? 

Anonymkode: d2da3...2c4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi har noen av barnehagebildene og skolebildene i liten størrelse samlet på en vegg i gangen. Syns det er koselig, og liker også å se det hjemme hos andre. Det jeg ikke er så glad i er store fotografbilder på såkalt lerret. Særlig av hele familien syns jeg kan bli litt voldsomt. Bryllupsbilder på store lerret syns jeg er direkte stygt.

Anonymkode: d93d9...18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...