mulberrygal Skrevet 23. desember 2021 #1 Del Skrevet 23. desember 2021 Hei! Jeg og samboer har dessverre fått påvist covid på utenlandsferie nå i julen. Jeg lurer på om noen har vært i lignende situasjon og vet hva forsikringen dekker? Dekker de for eksempel tapte feriedager? Vi må selvisolere i 10 dager og rekker ikke den opprinnelige reisen hjem. Har noen vært i lignende situasjon og hva gjorde dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 23. desember 2021 #2 Del Skrevet 23. desember 2021 Dere reiser på eget ansvar med den viten om at det frarådes og det er stor fare for smitte. De forsikringspengene kan dere lete lenge etter 🤦♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 23. desember 2021 #3 Del Skrevet 23. desember 2021 tipper og håper null niks ingenting 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 23. desember 2021 #4 Del Skrevet 23. desember 2021 Det spørs hvem dere er forsikret hos og hvilken dekning dere har. Les vilkårene og ta kontakt med forsikringsselskapet ditt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. desember 2021 #5 Del Skrevet 23. desember 2021 Hvis du er på reise i et område uten reiseråd og blir testet og får påvist smitte av koronaviruset, gjelder forsikringen på samme måte som ved annen sykdom. ... Og reiser du til et land med reiseråd, vil ingen hendelser som har sammenheng med koronasituasjonen være dekket av reiseforsikringen. Sier de fleste forsikringsselskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 23. desember 2021 #6 Del Skrevet 23. desember 2021 1 hour ago, mulberrygal said: Hei! Jeg og samboer har dessverre fått påvist covid på utenlandsferie nå i julen. Jeg lurer på om noen har vært i lignende situasjon og vet hva forsikringen dekker? Dekker de for eksempel tapte feriedager? Vi må selvisolere i 10 dager og rekker ikke den opprinnelige reisen hjem. Har noen vært i lignende situasjon og hva gjorde dere? Hvis dere er sykemeldt kan dere be arbeidsgiver om å få igjen feriedager. Eller om dere har hjemmekontor kan dere høre med arbeidsgiver om dere kan jobbe i isolasjonstiden og ta ferien igjen senere. Hva forsikringen dekker vet forsikringsselskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
britz Skrevet 23. desember 2021 #7 Del Skrevet 23. desember 2021 Sannsynlig dekker forsikringen det samme som vanlig sykdom, dersom dere er i land uten reiseråd. Dekker også nytt fly og lengre opphold dersom hjemreisen blir utsatt, som du skriver. Dere må sannsynligvis kunne dokumentere positiv test. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 23. desember 2021 #8 Del Skrevet 23. desember 2021 tror det kommer litt an på hvilken land dere kommer fra også,men håper dere ikke har rett på noe, da dere har valgt dette selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg