Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #1 Skrevet 14. oktober 2005 Hei Jeg vil gjerne høre deres erfaring om aos.com
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2005 #2 Skrevet 14. oktober 2005 Har bare god erfaring. Har bestilt en god del smykker, vesker og make up der, alt har kommet innen en uke etter at jeg har bestilt det.
Miracl3 Skrevet 14. oktober 2005 #3 Skrevet 14. oktober 2005 Har bare god erfaring. Har bestilt en god del smykker, vesker og make up der, alt har kommet innen en uke etter at jeg har bestilt det. ← Det gikk helt greit med betaling også, ingen skjulte kostnader?
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2005 #4 Skrevet 14. oktober 2005 Har brukt mitt elskede VISA kort til å betale, har gått greit hver gang. Men husk at porto kommer i tillegg til det tingen koster
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #5 Skrevet 14. oktober 2005 Ja ja da har jeg bestilt også, en veske på salg. Gikk helt fint med betaling. Gleder meg til den kommer
Grace Skrevet 14. oktober 2005 #6 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har bestillt masse accsessoirer derfra. Er KJEMPEfornøyd.. Men pass på å ikke bestill over 200.. Som med alt annet. de oppdaterer oft og får inn nytt ofte flere ganger i uken..
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2005 #7 Skrevet 15. oktober 2005 Har bestillt en topp fra dem, og jeg ble kjempe fornøyd!! Tok ca en uke til pakken kom, og det er jo i noen tilfeller raskere en H&M.. Betalte med visa, og det var heller ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå