Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må være alene på julaften da jeg ikke har noen å feire med. Er det flere som skal være alene? Jeg må også være alene på nyttårsaften.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

♥️

Anonymkode: 9798f...ae3

Skrevet

Jeg er også alene på julaften og på nyttårsaften! 🎄🎆

Anonymkode: e0349...bfa

Skrevet

Er ikke alene på juleaften, men skal være alene på nyttårsaften noe jeg ser fram til.

Skrevet

Jeg kjenner et par folk som må være alene på julaften og sannsynligvis nyttårsaften fordi de har COVID. De bor alene og må være i karantene. Kanskje ikke helt det samme, men det er ikke bare du som er alene ❤️ 

Anonymkode: 203fd...05a

Skrevet

Har mareritt om at jeg våkner med sår hals og tester positivt i morgen. Men om bare ikke det skjer så har jeg planer for både jul og nyttår.

Jul: sammen med familie.

Nyttår: sammen med katten 😸 gleder meg til en rolig kveld hjemme bare oss to 😸

Anonymkode: ba1aa...0e9

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har valgt å bli hjemme i morgen til tross for invitasjon og jeg skal være kun meg selv hele resten av året. 
Det er ikke trist. Det er annerledes og går helt greit. Litt tid til ettertanke før en sklir over i det nye året. :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så sliten psykisk at jeg rett og slett hadde håpet på karantene. 

Drømmejul er kun meg og mannen med unga alene hele dagen. 

Helst ingen jul i det hele tatt.

Anonymkode: 8e22f...d5d

Skrevet

Er ikke det deilig?

skulle ønske jeg kunne bytte med deg! Her er det bare mas og stress. Jeg hater jul. 

Anonymkode: a592d...9eb

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir nok alene på nyttårsaften. Det har jeg vært før men med ny kjæreste i år så hadde jeg håpet det skulle bli annerledes. 

Min kjæreste gjorde det slutt i går. Forholdet var nokså ferskt, men det gjør vondt allikevel. Han strever med en del ting og føler ikke han er en god kjæresten for meg akkurat nå. 

Dagen i dag er dermed bare pyton og jeg skulle ønske jeg kunne være hjemme alene. Jeg har ikke lyst å møte noen i dag, og hvert fall ikke ta på meg et påtvunget smil og 'fake det' hele kvelden. 

Sender deg en klem, ts❤ Jeg håper du klarer å gjøre noe fint for deg selv, lage litt god mat og slappe av🤗

Anonymkode: 67409...dd0

Skrevet

God klem til dere alle ❤️

Anonymkode: 2a19d...8ef

• Liker 1
Skrevet

Det er litt trist å være alene, på et vis (er det jeg og), men synes det går greit også. Du kan dra til åpen kirke da, i Trondheim er det Vår Frues kirke, de startet med sang og julekaker i tolvtida, så er det gudstjeneste og så har de julemiddag etter klokka fem i dag. Jeg blir hjemme, men mest fordi jeg skal Skype litt med en venn, har også julemat osv.

Du trenger jo kanskje ikke være alene på nyttårsaften? Du har en hel uke til å finne ut av hva du skal da. Og om det føles riktig så kan du jo også innvitere fremmede som feirer alene!

Jeg fikk litt dårlig samvittighet fordi jeg snakket med noen i går som skulle feire alene i dag, skulle kanskje takket ja til å komme bort på kaffe. Har desverre ikke nummeret. Jeg har det liksom fint/ok alene, men skjønner at noen føler det mer trist enn meg..!

Anonymkode: 36fa5...0d5

Gjest BrittEkeberg
Skrevet

Har hund så er ikke alene, men det blir kun oss. Jeg trives i eget selskap. Forstår det er forskjell på å være frivillig alene og ufrivillig alene på slike dager. Gjør det beste ut av dagene og lat som at det er en helt ordinær fridag. Hva gjør du på søndager? 😊

Skrevet

Håper det blir en bra jul for deg likevel. God jul fra meg ❤

Skrevet

Jeg er alene i dag. Det er egentlig godt ☺️ Har ikke vært så begeistret for julen noen år. Så da er det best å være alene. Det er verre med dem som er alene og skikkelig ensom.

Skrevet

Alene og alene, skal feire med hunden min mens partneren min er på jobb i helsevesenet. Så selve julekvelden er jeg alene, og det går veldig bra. Skal pynte meg, pynte hunden, lage god mat og se tv. Jeg kunne ha reist bort, og har faktisk løyet til en del om at jeg feirer med noen. Det virker som om det er verre for andre at jeg sitter alene på kvelden, enn hva det er for meg.

Anonymkode: 07736...9f2

Skrevet

Nå har ungene dratt til faren, stefar kjører, og jeg sitter her alene i julepyntet hus og har en time for meg selv. Kunne gjerne tenkt meg en jul alene, men det blir middag hos hans familie senere. Uten barna. Akkurat disse julene når vi er alene uten barn, så hadde jeg ikke hatt noe imot å feire stille og rolig, høre på julemusikk, laget litt gløgg osv. Det høres egentlig veldig deilig ut. 

Jeg synes roen er det viktigste med julen, og det får jeg sjelden. Refleksjon, ro, god julemusikk, litt god mat og tente lys. Nå blir det tjo- hopp, en laaaang kveld med uendelig pakkeåpninger osv. Det kan vel bli trivelig det også, men det er ikke sånn jeg aller helst vil feire jul. 

Anonymkode: 4ec23...07a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...