AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Jeg så at det hoppet opp i en rute på laptoppen vår. Jeg klarte ikke å la vær å trykket inn på mailen for å sjekke fordi den hoppet fram. Står at han har fått svar fra en veldig pen dame det er bilde av. Der står det: hei , hvordan går det med deg? Sjekket i samme slengen om han hadde andre mailer fra datingkanaler. Finner en til, og der er det en annen dame som popper opp. Mannen er utenlandsk. Jeg blir jo redd for at han holder på bak ryggen min. Han er jo iblant i utlandet på besøk hos familien. Men det kan jo ligge igjen fra gammelt av. Altså være en annen forklaring til dette. Vi ble samme for ca 4 år siden. Mannen er på jobb nå. Dette kom som et sjokk men vet at det trenger ikke å bety noe. Mannen er en ordentlig type men hva vet jeg egentlig? Ville du sagt noe til mannen om det som hoppet opp på skjermen? Hvordan ville du ha håndtert det? Anonymkode: c4d6e...323
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Hvis han fikk melding nå så tyder det på at han er aktiv nå. Ingen skriver til en profil som har vært død i fire år på en måte som om de kjenner han. "Hvordan går det med deg?" er ikke noe man skriver som førstemelding til en ny man er interessert i Ja han holder på bak ryggen på deg Anonymkode: 614bc...d0f 11
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis han fikk melding nå så tyder det på at han er aktiv nå. Ingen skriver til en profil som har vært død i fire år på en måte som om de kjenner han. "Hvordan går det med deg?" er ikke noe man skriver som førstemelding til en ny man er interessert i Ja han holder på bak ryggen på deg Anonymkode: 614bc...d0f Jeg synes det er merkelig. Mener ikke å være helt paranoid. Derfor forsøker jeg å tenke alternativer til at det dukket opp. Men ble usikker på hvorfor ja. Tenker at det kan være en mulighet for at han holder på bak min rygg. Anonymkode: c4d6e...323
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 Er det en norsk datingapp? Han driver med noe bak ryggen din ja. Enten i norge, eller hjemlandet. Anonymkode: 3d6ff...31b 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 Det finnes ingen gode alternative forklaringer på dette. Bytt lås på inngangsdøra, pakk sakene hans i et par bagger og sett dem utenfor inngangsdøra, før han kommer tilbake. Og så kan idioten dra seg tilbake til det landet han kommer fra. Anonymkode: 9bdc3...143 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Er det en norsk datingapp? Han driver med noe bak ryggen din ja. Enten i norge, eller hjemlandet. Anonymkode: 3d6ff...31b Den heter Lustymeets. Søkte det opp å står at den minner om Tinder. Men jeg skrev det til han på melding. Han er på jobb. Han svarte at jeg ikke må svare på meldingen fordi det er virus. Jeg skrev at hvis dette er en datingapp så vil jeg regne med at han er ulykkelig med meg. Anonymkode: c4d6e...323
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Det finnes ingen gode alternative forklaringer på dette. Bytt lås på inngangsdøra, pakk sakene hans i et par bagger og sett dem utenfor inngangsdøra, før han kommer tilbake. Og så kan idioten dra seg tilbake til det landet han kommer fra. Anonymkode: 9bdc3...143 Jeg vil ikke ta en forhastet beslutning. Men tenker at det kan være flere alternativer muligheter. Men om det er en datingapp, og dersom han skriver med en annen/ andre så må han jo være ulykkelig med meg. Synd, men en realitet, tenker jeg. Anonymkode: c4d6e...323
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den heter Lustymeets. Søkte det opp å står at den minner om Tinder. Men jeg skrev det til han på melding. Han er på jobb. Han svarte at jeg ikke må svare på meldingen fordi det er virus. Jeg skrev at hvis dette er en datingapp så vil jeg regne med at han er ulykkelig med meg. Anonymkode: c4d6e...323 Ganske sikker på at det er virus/scam… Her tenker jeg mannen din snakker sant! Anonymkode: ba104...4c9 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #9 Skrevet 23. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ganske sikker på at det er virus/scam… Her tenker jeg mannen din snakker sant! Anonymkode: ba104...4c9 Begynner å tro det samme. Forsøker å finne appen, men finner ikke selve appen. Tror det er godt mulig at han snakker sant. Og hvorfor skulle han våge å la mailen alltid ligge åpen på maskinen om han hadde noe å skjule? Det må være et virus med størst sannsynlighet. Anonymkode: c4d6e...323 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #10 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes det er merkelig. Mener ikke å være helt paranoid. Derfor forsøker jeg å tenke alternativer til at det dukket opp. Men ble usikker på hvorfor ja. Tenker at det kan være en mulighet for at han holder på bak min rygg. Anonymkode: c4d6e...323 Nei, men her er du nok naiv. Anonymkode: f2c22...e29
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #11 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Den heter Lustymeets. Søkte det opp å står at den minner om Tinder. Men jeg skrev det til han på melding. Han er på jobb. Han svarte at jeg ikke må svare på meldingen fordi det er virus. Jeg skrev at hvis dette er en datingapp så vil jeg regne med at han er ulykkelig med meg. Anonymkode: c4d6e...323 Man tar ikke slike ting på melding. Anonymkode: f2c22...e29
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #12 Skrevet 23. desember 2021 Sjekket det kjapt, og det der er nok bare scam/spam. Ser ut som de selv kaller seg noe av det samme som Tinder, men man finner ingenting på det. Er nok bare spam. Man skal absolutt ikke være naiv, men akkurat i dette tilfellet trenger du nok ikke bekymre deg 😊 Anonymkode: 40165...4e4
Silla123 Skrevet 23. desember 2021 #13 Skrevet 23. desember 2021 Det er ekstremt mye scam av den typen i omløp. Kjenner det gjerne igjen på typisk dårlig skrevet norsk, at avsenderen har en merkelig adresse eller at profilbildet til kvinnen ser for perfekt og retusjert ut. Men når man googler «Lustymeets» så ser det ut som en falsk side. Tror du kan legge tanken ifra deg og slappe av Pass deg forresten for alle de homebreakers folka her inne på KG som kommenterer at man skal dumpe alt og alle for hver minste ting. 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #14 Skrevet 23. desember 2021 Jeg får mange mail av damer som er keen på meg. Det er bare spam/scam, jeg er kvinne selv og er ikke på noen datingapp Så ville nok trodd på mannen om det ikke kom fra en legitim dating-app. Jeg synes man ser kjapt på språket om det er spam da. Også bør dere kanskje få bedre spamfilter for her havner 99,9% av de mailene i spam-mappa. Anonymkode: 97af0...f1f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå