AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Har vært sammen med min samboer i 1,5 år. Jeg har en sønn i fra før på 3 år. Det har vært konflikt mellom min svigerbror og hans samboer og min samboer før jeg ble sammen med han. De fikk barn noen måneder etter jeg og samboeren min ble sammen og jeg flyttet inn. Jeg har kjøpt mye gaver til jenta og behandler henne som min egen niese. Jeg har prøvd å sagt at vi kan passe på jenta, har invitert de på middag, men føler fortsatt de ikke liker meg, selv om de har kommet. Har det noe med konflikten de har hatt med våre svigerforeldre og at hun som er sammen med svigerbroren min, har kranglet med svigermor? Jeg har tross alt et bedre forhold til svigermor og svigerfar Samboeren til svigerbroren min, har sagt at svigermor at hun har påstått at svigerbroren min ikke er faren til dette barnet og har truet med barnevern, sier hun. De har vært sammen i 4 år nå. Svigerforeldrene mine har også et barn som ikke bor hjemme lenger, som barnevernet har flyttet. Jeg brydde meg ikke noe om det og tolket det som sjalusi, fordi svigermor alltid har passet barnet mitt og behandlet det som sitt eget barnebarn… Vi byttet julegaver og vi hadde kjøpt julekuler med tante og onkel på. På gaven jeg fikk tilbake, sto det bare «Til» også navnet mitt. Det gjør litt vondt… Hva gjør jeg feil? Anonymkode: af6df...c3f
SoWhat? Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 De har hatt konflikt med både samboeren din og foreldrene hans. Hvorfor vil du så veldig at de skal like deg?? Skjønner godt at de distanserer seg, og det er rart at du ikke skjønner det. 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): De har hatt konflikt med både samboeren din og foreldrene hans. Hvorfor vil du så veldig at de skal like deg?? Skjønner godt at de distanserer seg, og det er rart at du ikke skjønner det. Vil at sønnen min skal ha gode folk rundt seg og vite at de er glad i han…De er jo familien hans. TS Anonymkode: af6df...c3f
SoWhat? Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil at sønnen min skal ha gode folk rundt seg og vite at de er glad i han…De er jo familien hans. TS Anonymkode: af6df...c3f Jo, men som de ser det, så er du "alliert med fienden" Tror neppe at de vil stole på deg. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Jo, men som de ser det, så er du "alliert med fienden" Tror neppe at de vil stole på deg. Takk for svar TS Anonymkode: af6df...c3f
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 Ingen flere innspill? Anonymkode: af6df...c3f
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 Virker som de har et anstrengt forhold til familien da.. da forstår jeg at de ikke orker å prøve lengre, de har nok prøvd lenge før du kom inn i bildet. Virker som dine svigerforeldre aksepterer deg og ditt barn, men ikke det andre barnet og dets foreldre? Jeg hadde nok også blitt bitter hvis min svigermor hadde gjort forskjell på barnebarna sine, og det går jo litt utover det barnet og foreldrene uten at man mener noe vondt med det. Anonymkode: 0f8ac...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå