Gå til innhold

Kvinner - ville du sagt at kjæresten din var din beste sexpartner, selv om han ikke var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg undres på om kvinner snakker sant om dette. Noen kjærester har sagt at de aldri har hatt det bedre seksuelt. Men er det troverdig eller er det slikt dere kvinner bare sier til en mann dere liker selv om det ikke er helt sant?

Anonymkode: 9c0a9...008

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg undres på om kvinner snakker sant om dette. Noen kjærester har sagt at de aldri har hatt det bedre seksuelt. Men er det troverdig eller er det slikt dere kvinner bare sier til en mann dere liker selv om det ikke er helt sant?

Hvis han spurte hadde jeg sagt det selv om det ikke var helt sant. 

Anonymkode: 5a0bf...a46

• Liker 15
Skrevet

Men ikke helt ut av det blå! 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis han spurte hadde jeg sagt det selv om det ikke var helt sant. 

Jeg har også gjort dette. Og det er kjipt men samtidig.. hvis man blir spurt, hva skal man si liksom. Min nåværende har et stort behov for å føle at de beste seksuelle opplevelsene jeg har hatt, skal være med han, men det tror jeg dessverre ikke noensinne kan skje. Det er så mange andre faktorer i bildet i tillegg med den jeg hadde de beste opplevelsene med..

Ts, har du spurt om det eller er dette noe som blir sagt uoppfordret? 

Anonymkode: e8140...8f8

• Liker 6
Skrevet

Hvis jeg hadde blitt spurt rett ut, så hadde jeg muligens kommet med en løgn ja.

Men når jeg sier det helt uoppfordret, så stemmer det. (Og det stemmer med min nåværende også, han har ikke spurt, men jeg har sagt det) 

Anonymkode: 05917...409

• Liker 5
Skrevet

Nei

Anonymkode: 6c32d...cf9

Skrevet

Han ville ikke spurt. Vi vet begge at vi har hatt forhold med andre tidligere, og ingen av oss er interessert å drive et sånt sammenligningsspill. Jeg har kanskje hatt enkeltopplevelser som har vært spesielt bra, men sammenlagt vinner han lett. 

• Liker 10
Skrevet

Hvis det ikke skulle være sant er nok dette et slikt tilfelle hvor det er lurt å lyve. Jeg tror ingen mann vil like å bli sammenliknet med andre og komme dårligere ut. Selv om man kanskje mistenker at det er sant ønsker man ikke å høre det. 

Anonymkode: 875e1...a7e

• Liker 2
Skrevet

Aldri still spørsmål du ikke egentlig ønsker svaret på.

Hvis jeg uoppfordret forteller kjæresten at han er den beste jeg har hatt, så er det sant. 

Anonymkode: b4f37...510

• Liker 12
Skrevet

Har løyet om dette flere ganger. Sagt at typen er bra i senga, men så er han elendig. Forsøk på å få han til å bli litt bedre gjennom smiger. Når det ikke funker (newsflash), så dropper jeg han. 

Anonymkode: 3caa1...3ee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har også gjort dette. Og det er kjipt men samtidig.. hvis man blir spurt, hva skal man si liksom. Min nåværende har et stort behov for å føle at de beste seksuelle opplevelsene jeg har hatt, skal være med han, men det tror jeg dessverre ikke noensinne kan skje. Det er så mange andre faktorer i bildet i tillegg med den jeg hadde de beste opplevelsene med..

Ts, har du spurt om det eller er dette noe som blir sagt uoppfordret? 

Anonymkode: e8140...8f8

Jeg har aldri spurt om «er jeg den beste», det er å invitere til bråk 😂 Prøver å ikke stille spørsmål hvor det kan bli beklemmende å svare. 

Men to har sagt det uoppfordret, og noen har sagt det når vi snakker om tidligere partnere generelt og jeg forsøker å fiske litt om hun har det bra og er fornøyd 🤪 

Og ut ifra hva flere svarer her så kan jeg visst kanskje stole på de to uoppfordrede, men ta resten med en klype salt….

TS

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har løyet om dette flere ganger. Sagt at typen er bra i senga, men så er han elendig. Forsøk på å få han til å bli litt bedre gjennom smiger. Når det ikke funker (newsflash), så dropper jeg han. 

Anonymkode: 3caa1...3ee

LOL

Du sier at han er bra men så jobber du bak kulissene at han skal bli bedre. 

You have big issues girl !

Anonymkode: 82d8c...d8e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri spurt om «er jeg den beste», det er å invitere til bråk 😂 Prøver å ikke stille spørsmål hvor det kan bli beklemmende å svare. 

Men to har sagt det uoppfordret, og noen har sagt det når vi snakker om tidligere partnere generelt og jeg forsøker å fiske litt om hun har det bra og er fornøyd 🤪 

Og ut ifra hva flere svarer her så kan jeg visst kanskje stole på de to uoppfordrede, men ta resten med en klype salt….

TS

Ja det tror jeg er en grei konklusjon.

Jeg ville ikke ha sagt slikt uoppfordret dersom det ikke var sant. Om jeg ble spurt og han ikke var det ville jeg forsøkt å prate dert litt bort, men det hadde vært vanskelig å vri seg ut av å lyve dersom det ikke gikk. 

Anonymkode: 5129d...18f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei det hadde jeg ikke

Anonymkode: 74074...b94

Skrevet

Dette er en av de "søte løgnene" kvinner kommer med.. 

Hun er helt ærlig med deg dagen hun gjør det slutt.. 

Anonymkode: c3f1b...11f

• Liker 4
Skrevet

Å sammenlikne partneren med andre er egentlig bare tull. Noen ganger ønsker vi å bli sammenliknet, for å komme bra ut. Antakelig fordi vi vil forsikre oss om at partneren synes vi er gode og vil ha oss. 
Men vi risikerer et annet svar enn vi håpet på. Og dessuten - hvordan kan man sammenlikne to partnere? De er jo alltid forskjellige! Og følelsene for dem er aldri like. Så sammenlikning og fisking etter superlativer er bare dumt. 
TS

• Liker 2
Skrevet

Og man lurer på hvorfor man ikke kan stole på kvinner……

Anonymkode: 46a38...e6f

Skrevet

Jeg hadde vært ærlig, jeg forventer at om han ikke ville hatt et ærlig svar, ville han ikke spurt 

Skrevet

Alpha fux
Beta bux

Anonymkode: cd804...bba

Skrevet

Nei. Hadde ikke sagt til en partner at han var min beste sexpartner om jeg ikke var 100% fornøyd med sexen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...