Gå til innhold

dater en fyr, litt komplisert opplegg med han

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er en fyr, jeg holder på med, men det er ikke noe som stemmer, han ser ut som 40-45 år gammel, men virker som vi begge har kjemi, jeg har dobbelsjekket.. han er virkelig 22 år, men uansett, jeg har fortalt moren min at jeg holder på med en og hun vil gjerne treffe han, men det tør jeg ikke, hun kommer sikkert til å mase om å kutte kontakt og han er sikkert er eldre men lyver. vennene mine har heller ikke sett han, bare en venninne hun maser om å droppe han. hva synes dere?

jeg er 24, han er 22 

Anonymkode: c0902...bcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal fortsette å date ham og bli bedre kjent. Noen ser bare eldre ut. Bør jo være rimelig lett å bevise alder, hvis det er et issue for folk du kjenner.

Anonymkode: 7a6cd...a13

• Liker 2
Skrevet

Om han har slått av over 20 år på sin egen alder så vil jeg si han er en kunstner🤣

• Liker 8
Skrevet

Han er ikke 22 år. Det vet vi alle. Men du er voksen, og dette er ditt liv, men det er viktig at han ikke lyver til deg. 

Anonymkode: 62ade...35b

• Liker 3
Skrevet

En eldre mann som lyver på alderen for å komme i buksene på en ungjente er noe av det mest avskumme som finnes. 

Følg magefølelsen din. Har du fysisk møtt han enda? 

Anonymkode: be71b...e25

• Liker 2
Skrevet

Eeh, klarer du ikke å se om han er 40 eller 22? Da må du finne fram stalkingegenskapene dine og finne ut det. 

Anonymkode: 70f16...1e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

det er en fyr, jeg holder på med, men det er ikke noe som stemmer, han ser ut som 40-45 år gammel, men virker som vi begge har kjemi, jeg har dobbelsjekket.. han er virkelig 22 år, men uansett, jeg har fortalt moren min at jeg holder på med en og hun vil gjerne treffe han, men det tør jeg ikke, hun kommer sikkert til å mase om å kutte kontakt og han er sikkert er eldre men lyver. vennene mine har heller ikke sett han, bare en venninne hun maser om å droppe han. hva synes dere?

jeg er 24, han er 22 

Anonymkode: c0902...bcd

22...og ser ut som 45? Enten rent lureri eller alvorlig degenerativ sykdom ...Begge alternativ bør få deg til å skygge banen brennkvikkt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...