Gå til innhold

Ok at ikke guttungen har dress på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig oppdaget jeg at dressen var blitt for liten til 6-åringen, og jeg har ikke klart å finne ny da alt er utsolgt så nærme jul🤯Er det innafor med pen bukse og skjorte? Og er det ok å droppe slips også? Han har en penskjorte uten krage, den hvite skjorta var snau den også..😞Får så dårlig følelse som mamma når ikke sånt er på stell😩

Anonymkode: 423f0...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det går helt fint! 

• Liker 8
Skrevet

???????

Anonymkode: 0b942...1c0

• Liker 9
Skrevet

Selvsagt. Ingen bruker dress på julaften i vår familie da. 

Anonymkode: 666c2...e92

• Liker 5
Skrevet

Ja, blir dressbukse og juleskjorte på 3åringen her, men tror jeg pakker med en tskjorte og siden bestemoren tror han fryser konstant og fyrer opp. :)

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Plutselig oppdaget jeg at dressen var blitt for liten til 6-åringen, og jeg har ikke klart å finne ny da alt er utsolgt så nærme jul🤯Er det innafor med pen bukse og skjorte? Og er det ok å droppe slips også? Han har en penskjorte uten krage, den hvite skjorta var snau den også..😞Får så dårlig følelse som mamma når ikke sånt er på stell😩

Ja det er innafor!

Anonymkode: 1dccb...4c6

• Liker 5
Skrevet

Hva om vi sier det er utafor?? Skal han stå utenfor da? 😜

• Liker 16
Skrevet

Du vet vel best selv hva som er vanlig på julaften i din egen familie, og om noen av de tilstedeværende eventuelt vil reagere (og i så fall, om det har noe å si)? Noen feirer jul i bunad, andre i pysj, det finnes ikke universelle regler for familiesamvær. For egen del er jeg ikke vant til at så små barn har dress uansett.

• Liker 23
Skrevet

Har ikke dress til gutten min jeg i hvert fall, bare pen bukse og skjorte. Går helt fint 😊

Anonymkode: 5cb67...59a

• Liker 11
Skrevet
visp skrev (2 timer siden):

Hva om vi sier det er utafor?? Skal han stå utenfor da? 😜

Utedressen passer da! Så det løser muligens problemet😅

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

helt greit, her har gutten ola bukse, pen skjorte og vest

Anonymkode: 88372...1c9

• Liker 1
Skrevet
Daria skrev (2 timer siden):

Du vet vel best selv hva som er vanlig på julaften i din egen familie, og om noen av de tilstedeværende eventuelt vil reagere (og i så fall, om det har noe å si)? Noen feirer jul i bunad, andre i pysj, det finnes ikke universelle regler for familiesamvær. For egen del er jeg ikke vant til at så små barn har dress uansett.

Mennene har brukt å ha dress, hva barna har husker jeg ikke.. Føler liksom at han burde hatt, men jeg får ikke fikset det uansett. Så det får bli skjorte og penbukse i år. Og så skal jeg la det gååååå. Det hjelper å få litt innspill fra andre, så takk for det alle sammen😊

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor må han ha dress?

Anonymkode: 1be62...3cd

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Utedressen passer da! Så det løser muligens problemet😅

Du får stikke ut litt mat til han i ny og ne🤪

• Liker 8
Skrevet

Vik han ha på finbukse og skjorte, da? Kanskje han heller velger pysjen. Jeg hadde latt det være et alternativ. 

Anonymkode: ed244...fa4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vik han ha på finbukse og skjorte, da? Kanskje han heller velger pysjen. Jeg hadde latt det være et alternativ. 

Da regner jeg med dere ikke skal i kirka, da 😅 Hvis det, så er nok en bukse og skjorte innafor. Hjemme/hos familie: la barnet velge! 

• Liker 1
Skrevet

Null problem.

Anonymkode: 5b5b5...8d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da regner jeg med dere ikke skal i kirka, da 😅 Hvis det, så er nok en bukse og skjorte innafor. Hjemme/hos familie: la barnet velge! 

Altså... Foreldre bestemmer kleskoden julekvelden, ikke barna. 

Anonymkode: f3f93...189

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså... Foreldre bestemmer kleskoden julekvelden, ikke barna. 

Anonymkode: f3f93...189

Altså, why? 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...