Gå til innhold

Har dere noen gang IKKE feiret jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette kan virke rart for noen, men det er mer utbredt enn det man er klar over, spesielt blant barnefamilier med lite nettverk/familie, dårlig råd mm.

Så er det noen her som har hatt ett år/noen år der dere ikke feiret jul? Isåfall hvorfor?

Anonymkode: 29e43...a61

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært mange år alene uten noen å feire jul med. Har ordnet meg ribbestykke på meny og laget resten selv hjemme. Så ordnet jeg alltid en liten gave til meg selv. Slik feiret jeg jul i sikkert 8 år på rad. 

Det er jo ingen skikkelig julefeiring, men tok det jeg hadde og ordnet en koselig dag for meg selv. 

Anonymkode: 8319f...2e6

• Liker 4
Skrevet

Ja en gang i 2013 droppet jeg det.

Skrevet

Ikke direkte "ikke feiret jul", men jeg har to ganger hatt jul som var helt annerledes enn jeg pleier, og da har jeg sittet igjen med følelsen av å ikke ha feiret jul det året.

En gang var vi utenlands i varmere strøk, og en annen gang var jeg syk og sengeliggende. 

Skrevet

Vært utenlands noen år, også i år, og da feirer vi ikke. Det er bare som en helt vanlig sydendag, hvor vi spiser på restaurant som hver dag ellers på tur.

Anonymkode: e44e7...0f8

Skrevet

Jeg har vært alene noen juler. Noen ganger har jeg valgt å hoppe helt over jula. Andre ganger lager jeg meg julemiddag. Jeg har også opplevd å være uten julepresanger. Det var ekstra sårt.

Jul alene blir det når jeg ikke har noen av mine nærmeste å feire jul med. Denne jula er jeg syk så alt av planer utgår. 

Anonymkode: 30aca...c7e

Skrevet

Feiret ikke jul på 5 år. Mistet sønnen min på lille julaften så valgte å droppe det i alle år.

Fikk meg ny kjæreste med barn som sakte med sikkert fikk meg inn på rett spor igjen. Nå er jeg det mest julete menneske i huset 🙂

Anonymkode: 713dc...59e

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært alene ( etter eget ønske) 4-5 ganger, og har da ikke feiret jul.  Har kost meg med film eller en god bok og noe godt å spise, akkurat som som jeg pleier å gjøre de aller fleste helger vinterstid.  Jeg har aldri vært spesielt "julete" av meg 😊

Anonymkode: 73ec0...676

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...