Gjest Janna Skrevet 11. oktober 2002 #1 Del Skrevet 11. oktober 2002 På mandag er det sesongens siste episode av Buffy på TvNorge, og fra og med mandagen etterpå sender de Smallville istedetfor :evil: Har de i det hele tatt kjøpt inn sesong 5??? Når får vi i tilfelle se den? Skulle aldri ha lest det Her&Nå bladet :cry: :cry: Noen som føler for å joine klage-koret mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. oktober 2002 #2 Del Skrevet 11. oktober 2002 øøøøø....nei!!!! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 11. oktober 2002 #3 Del Skrevet 11. oktober 2002 joiner deg gjerne jeg, vinga! :blunke: Buffy er jo bare såååå mye bedre enn smallville!!!! Håper da virkelig Buffy kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 11. oktober 2002 #4 Del Skrevet 11. oktober 2002 Tvnorge sender sikkert halve sesongen av Smalville før jul, og andre halvdel etter nyttår. Så begynner Buffy igjen utpå våren med halve sesong 5 og så kommer resten ut på høsten. Jeg koser meg med sesong 7. Den begynte i USA for noen uker siden, samtidig med sesong 5 av Charmed, sesong 9 av Friends og sesong 4 av The west wing. Dessuten begynner jo sesong 2 av 24 i slutten av oktober. Det eneste norske kanaler er nesten oppdatert på er Friends, der ligger tv2 bare en sesong etter USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilykid Skrevet 12. oktober 2002 #5 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jippi!!!!!!!!!!!!!!! No more Buffy på leeeenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 12. oktober 2002 #6 Del Skrevet 12. oktober 2002 Buffy er dårlig, bruk tiden på en god bok eller en joggetur...... anbefales..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. oktober 2002 #7 Del Skrevet 12. oktober 2002 Ouuuff...Buffy...nei..da er Smallville bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 12. oktober 2002 #8 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hmmm.. aldri sett på smallville jeg... Kanskje jeg burde gi det en sjangse? Noe må jeg jo ha å gjøre mandagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. oktober 2002 #9 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg har sett på Buffy et par ganger, men orket aldri å se hele episoden. Synes at det var eeeelendig. Det samme gjelder Smallville. Ikke gråt over programmer som forsvinner da. Det fionnes nok av andre ting å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 12. oktober 2002 #10 Del Skrevet 12. oktober 2002 Buffy er bra, men jeg sørger ikke for å få med meg alle episodene. Men.. HURRA!! Jeg elsker Smallville! Rene snopet i tv-form for meg som har vært hekta på Supermann siden jeg fikk opp gluggene som liten jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #11 Del Skrevet 14. oktober 2002 Clark er jo hlskjønn og serien er verd åå se bare for han! Noen som vet om han har hjemmeside, evnt hva han heter i virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 14. oktober 2002 #12 Del Skrevet 14. oktober 2002 Digger Buffy jeg!! hehe.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 14. oktober 2002 #13 Del Skrevet 14. oktober 2002 Du Gjest, hva med å sette søkemotorene litt i sving..? Han heter Tom Welling, og er 25 år gammel (perfekt for meg!!). Han hadde en rolle i Judging Amy, der han spilte karate-instruktøren til datteren i huset, og elskeren til Amy sjøl (yamahama!). Nam! http://www.thewb.com/Shows/Show/0,7353,%7C...C%7C126,00.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #14 Del Skrevet 15. oktober 2002 Smallville er bedre.. Men har ikke akkurat behov for å se det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 15. oktober 2002 #15 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg savner Buffy allerede........ Spike er jo bare helt utrolig fin... sukk... Jeg som bruker å site trofast fremfor tv skjermen hver mandag... Kommer til å savne Buffy... Smallville er ok..... Men Buffy er best.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 18. oktober 2002 #16 Del Skrevet 18. oktober 2002 De har kjøpt mer Buffy, men det blir leeenge til... (lurer på om jeg skal sende brevbombe til tvnorge? Neida... :evil: ) Det irriterer meg at de gjør det på den måten ettersom de ligger flere sesonger bak. De kunne godt ha sendt de sesongene nå slik at vi kom ajour. MEN: Det ryktes at det er mulig å se alle episodene på internett! Vet ikke adressen, men skal snart finne det ut... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Skrevet 21. oktober 2002 #17 Del Skrevet 21. oktober 2002 Buffy er en knallbra serie. Kan si det samme om Smallville og Charmed. Elsker serier av denne typen og klarer ikke holde meg unna. Men hele sesongen med Buffy er ikke er ferdig er den vel? Kunne jo sendt hele mens dem var i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. oktober 2002 #18 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hmm, den siste episoden skjønte jeg ikke bæret av! Var ikke spennende i det hele tatt. Og siden jeg har lest på nettet visste jeg til og med hvem de redde opp senga for ("The Key") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya på jobb Skrevet 21. oktober 2002 #19 Del Skrevet 21. oktober 2002 Pokker, jeg missa siste episoden... :cry: Noen som føler for å gi meg et kjapt sammendrag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 21. oktober 2002 #20 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hallo, Starya paa jobb! (Hjemme naa, regner jeg med?!) Linken nedenfor er en ypperlig Buffy guide som er grei og ty til naar man har gaatt glipp av en episode! http://www.buffyguide.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå