Gå til innhold

Neeeeeeiiii! *buhuu* (om Buffy)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

På mandag er det sesongens siste episode av Buffy på TvNorge, og fra og med mandagen etterpå sender de Smallville istedetfor :evil:

Har de i det hele tatt kjøpt inn sesong 5??? Når får vi i tilfelle se den?

Skulle aldri ha lest det Her&Nå bladet :cry: :lol: :cry:

Noen som føler for å joine klage-koret mitt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

joiner deg gjerne jeg, vinga! :blunke:

Buffy er jo bare såååå mye bedre enn smallville!!!! Håper da virkelig Buffy kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvnorge sender sikkert halve sesongen av Smalville før jul, og andre halvdel etter nyttår. Så begynner Buffy igjen utpå våren med halve sesong 5 og så kommer resten ut på høsten.

Jeg koser meg med sesong 7. Den begynte i USA for noen uker siden, samtidig med sesong 5 av Charmed, sesong 9 av Friends og sesong 4 av The west wing. Dessuten begynner jo sesong 2 av 24 i slutten av oktober.

Det eneste norske kanaler er nesten oppdatert på er Friends, der ligger tv2 bare en sesong etter USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett på Buffy et par ganger, men orket aldri å se hele episoden. Synes at det var eeeelendig. Det samme gjelder Smallville.

Ikke gråt over programmer som forsvinner da. Det fionnes nok av andre ting å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffy er bra, men jeg sørger ikke for å få med meg alle episodene.

Men..

HURRA!!

Jeg elsker Smallville! Rene snopet i tv-form for meg som har vært hekta på Supermann siden jeg fikk opp gluggene som liten jente. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Clark er jo hlskjønn og serien er verd åå se bare for han! Noen som vet om han har hjemmeside, evnt hva han heter i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner Buffy allerede........ Spike er jo bare helt utrolig fin... sukk... Jeg som bruker å site trofast fremfor tv skjermen hver mandag... Kommer til å savne Buffy...

Smallville er ok..... Men Buffy er best....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har kjøpt mer Buffy, men det blir leeenge til... (lurer på om jeg skal sende brevbombe til tvnorge? Neida... :evil: ) Det irriterer meg at de gjør det på den måten ettersom de ligger flere sesonger bak. De kunne godt ha sendt de sesongene nå slik at vi kom ajour. MEN: Det ryktes at det er mulig å se alle episodene på internett! Vet ikke adressen, men skal snart finne det ut...

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buffy er en knallbra serie. Kan si det samme om Smallville og Charmed.

Elsker serier av denne typen og klarer ikke holde meg unna.

Men hele sesongen med Buffy er ikke er ferdig er den vel? Kunne jo sendt hele mens dem var i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, den siste episoden skjønte jeg ikke bæret av! Var ikke spennende i det hele tatt.

Og siden jeg har lest på nettet visste jeg til og med hvem de redde opp senga for :ler: ("The Key")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...