AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Han mente at jeg skulle dra helt til andre siden av byen for å levere det han skulle kjøpe. Jeg sa jeg desverre ikke hadde mulighet til dette, da ble han sur og skrev at jeg var lat. Utrolig frekt! Hva hadde du gjort? Anonymkode: bc538...917
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han mente at jeg skulle dra helt til andre siden av byen for å levere det han skulle kjøpe. Jeg sa jeg desverre ikke hadde mulighet til dette, da ble han sur og skrev at jeg var lat. Utrolig frekt! Hva hadde du gjort? Anonymkode: bc538...917 Latt noen andre få kjøpe varen. Enkelt og greit. Anonymkode: 6959e...a4e 8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han mente at jeg skulle dra helt til andre siden av byen for å levere det han skulle kjøpe. Jeg sa jeg desverre ikke hadde mulighet til dette, da ble han sur og skrev at jeg var lat. Utrolig frekt! Hva hadde du gjort? Anonymkode: bc538...917 Noen av disse på Finn skulle vært pisket offentlig. Går vel an å blokkere brukere? Det kommer andre kjøpere. Anonymkode: f1cf0...2cd 2
Pachka Sigaret Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 Du bestemmer, vil du ikke så sier du bare nei. Folk er frekke og du har mye rom for forhandling på FINN. Jeg har opplevd det særeste. Folk som vil at jeg på helligdager skal komme ASAP for noe på 150 kr og levere gjenstanden til dem ellers så vil de ikke ha. Jeg har faktisk et liv og selger sjeldent på finn, men alltid artige påfunn fra kjøpere. 3
Gjest Keikolina Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 Han var jo lat selv i såfall, ikke noe å lure på mer
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han mente at jeg skulle dra helt til andre siden av byen for å levere det han skulle kjøpe. Jeg sa jeg desverre ikke hadde mulighet til dette, da ble han sur og skrev at jeg var lat. Utrolig frekt! Hva hadde du gjort? Anonymkode: bc538...917 da burde han og betale:) Anonymkode: 28e16...ef7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 Det er da ikke noe å bry seg om, fins mange idioter der ute. Hadde solgt varen til noen andre. Anonymkode: 33fae...c4c 1
Pachka Sigaret Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: da burde han og betale:) Anonymkode: 28e16...ef7 Du kan jo ta betalt 50 kr for porto, er ikke en urimelig sum hvis du kan kjøre en vare til noen på gitt tidspunkt det kommer litt an på varen. Er det en vare du selger til bra mye som du vil bli kvitt, eller er det en liten gjenstand til 150 kr. Hvis det f.eks. er en kontorstol til 600 kr kunne jeg kjørt den ut om det var nært, hvis det var en gammel ruter til 150 kr til andre siden av byen - neppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå