AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 I 2021. Som har løyet mye men nekter for alt? Som gir alle de andre skylden for sine løgner. Som nevner feil på alle ekser/dater personen har hatt. De har dårlige personligheter, de passer ikke sammen osv osv. Får de samme resultatene med alle den møter, men ser ikke at det er han selv som har problem. Skulle likt å hørt andre sine erfaringer. Anonymkode: 69604...e9d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Ille nok at du mistenker han har datet andre og lyver til deg. Dump han Anonymkode: f5383...110 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Ja...men gidder ikke løgnere så droppet han fort. Anonymkode: 308b0...ddc 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja...men gidder ikke løgnere så droppet han fort. Anonymkode: 308b0...ddc Bra! En løgn er nok! Da viser de at de kan juge om så å si alt i fremtiden Anonymkode: f5383...110
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I 2021. Som har løyet mye men nekter for alt? Som gir alle de andre skylden for sine løgner. Som nevner feil på alle ekser/dater personen har hatt. De har dårlige personligheter, de passer ikke sammen osv osv. Får de samme resultatene med alle den møter, men ser ikke at det er han selv som har problem. Skulle likt å hørt andre sine erfaringer. Anonymkode: 69604...e9d nei det hadde jeg ikke stolt på.. Fra jeg var nesten 18 til 25, var jeg sammens med ei som hadde 3 barn, hun snakker aldri ned pappan , men var bare veldig oppgitt av og til,men sa det aldri foran barna. Nei han hadde jeg ikke vert sammens med Anonymkode: bae3f...b93
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ille nok at du mistenker han har datet andre og lyver til deg. Dump han Anonymkode: f5383...110 Har ikke hatt kontakt med personen på noen måneder. Tar aldri selvkritikk. Gjør aldri feil. Lyver, jeg konfronterte for løgn er dealbreaker. Fins ikke akseptabelt. Skyldte på meg og min usikkerhet. Hvis noen gjør deg usikker er det vel en grunn til det. Hadde bare vært fint å hørt om andre har datet/hatt relasjon til samme mann og om de opplever det samme som meg. For tror virkelig ikke det er meg som er problemet. Trodde det var en bra mann, han var snill og oppløftende på mange områder men jævlig høy på seg selv og er ikke noen modell. Men har forstått at han får samme resultat med alle. Mister kontakten med folk etter litt fordi det kommer frem at han lyver men nekter bastant. Skulle ønske jeg kunne advare alle damer som kommer hans vei slik de slipper byrden med dette. Vedkommende trenger hjelp men så lenge man ikke skjønner man trenger hjelp så er det vel lite som kan gjøres. Ts Anonymkode: 69604...e9d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 Trodde du hadde fått deg kjæreste og var lykkelig nå. Eller var det noen som latet som de var deg og opprettet den andre tråden om at alt hadde ordnet seg? Anonymkode: 308b0...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skulle ønske jeg kunne advare alle damer som kommer hans vei.... Anonymkode: 69604...e9d Bedre om du slutter å være opptatt av ham. Anonymkode: 38a57...95d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #9 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde du hadde fått deg kjæreste og var lykkelig nå. Eller var det noen som latet som de var deg og opprettet den andre tråden om at alt hadde ordnet seg? Anonymkode: 308b0...ddc Tror du blander sammen flere personer. Anonymkode: 69604...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå