Gå til innhold

Kan penis krympe på et par år?

Anbefalte innlegg

Mulig jeg i forelskelsens rus ikke la merke til kjærestens penisstørrelse, men det siste ca halve året har jeg merket at den er i det minste laget. I utgangspunktet har vi flott sex, men merker at flere stillinger er vanskelige da den fort sklir ut. Har ikke målt ordentlig, men har fått målt via mine hender og lengden er ca 10 cm nå, men jeg mener den var større før? Er det mulig? Den er ikke alltid like hard, så lurer på om det kan ha noe med blodtilførselen å gjøre? 
Er det noe jeg kan gjøre? Gjør jevnlig knipeøvelser og blitt fortalt at jeg er «trang» så tror ikke at det er det som har endret seg.

Tips eller ideer?

Anonymkode: 11cc9...def

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1540834-kan-penis-krympe-p%C3%A5-et-par-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har han lagt på seg? Penis "krymper" dersom han legger på seg en del kilo (fett rundt rota gjør at den virker kortere).

Anonymkode: f4402...b1c

Ja, kanskje 7-10 kg vil jeg tippe.

Da er det nok en kombinasjon av dét, og at ereksjonen ikke er så stor lengre.

Noe jeg kan gjøre for å hjelpe på?

ts

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, kanskje 7-10 kg vil jeg tippe.

Da er det nok en kombinasjon av dét, og at ereksjonen ikke er så stor lengre.

Noe jeg kan gjøre for å hjelpe på?

ts

10 kg vil i snitt gi et tap i visuell størrelse pga fett på ca 1,5 cm. 10 kg fett vil og bidra til at testosteronet faller signifikant når fett% hos en mann passerer 20%. !!!!!!!!

Hva kan du bidra med? Mye, men vær tydelig på at du ikke liker utviklingen og hvis du ikke er et forbilde selv - ta deg selv i nakken. 

Risikoen med en allerede liten penis er at hvert kilo fett gir stort utslag. - Blir som med strømregningen, som øker mye, når inntektene er lave. Det suger. Har du plenty betyr det mindre.

Så en fett% på ca 12-15% vil optimalisere testosteron og synlig størrelse hans. Da vil og energinivået være på topp og humøret der etter. 

Du som kvinne 20 til 15%. Da bil du være klar for hans seksuelle drive.

Så, en må være 2 for å danse tango. 

Så opp og hopp. Dette er det sunneste svaret på ditt spørsmål TS.

.

Anonymkode: 83b6e...1e4

• Liker 1
Gjest Anonymus51
AnonymBruker skrev (1 time siden):

10 kg vil i snitt gi et tap i visuell størrelse pga fett på ca 1,5 cm. 10 kg fett vil og bidra til at testosteronet faller signifikant når fett% hos en mann passerer 20%. !!!!!!!!

Hva kan du bidra med? Mye, men vær tydelig på at du ikke liker utviklingen og hvis du ikke er et forbilde selv - ta deg selv i nakken. 

Risikoen med en allerede liten penis er at hvert kilo fett gir stort utslag. - Blir som med strømregningen, som øker mye, når inntektene er lave. Det suger. Har du plenty betyr det mindre.

Så en fett% på ca 12-15% vil optimalisere testosteron og synlig størrelse hans. Da vil og energinivået være på topp og humøret der etter. 

Du som kvinne 20 til 15%. Da bil du være klar for hans seksuelle drive.

Så, en må være 2 for å danse tango. 

Så opp og hopp. Dette er det sunneste svaret på ditt spørsmål TS.

.

Anonymkode: 83b6e...1e4

Slutter meg til det ovenfor her. Denne mannen må ned i vekt for å få lengre ytre penis. Ingen grunn til å gjemme godsakene bort i buken 😂

Når det gjelder ereksjonen kan det ha mange årsaker. Nedenfor bare noen av dem.

- Sykdom (blodomløp, diabetes, diabetes 2, osv)

- Dårlig kondisjon, på toppen av økt vekt

- Har han grunn til prestasjonsangst?

- Distraksjoner av ulike slag

- Uro, usikkerhet, ny livssituasjon

Det blir aldri galt å dra til fastlegen heller, for å utrede ting.

Lykke til!

Endret av Anonymus51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...