AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Da jeg var barn hadde jeg mye feberkramper. Det ligger i familien min. Mamma og lillesøster hadde det å. Nå har barnet mitt fått det. Hun er 3 år å har hatt 5 anfall. Det er grusomt å se barnet ditt stivne til å at krampene tar over. Jeg har vært tilstede hver gang det har skjedd. Det river i hjertet mitt å vite at det et min feil. 😢 Flere som er i samme båt? Ikke nødvendigvis med det samme, men andre ting. Anonymkode: 85249...694
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det river i hjertet mitt å vite at det et min feil. 😢 Flere som er i samme båt? Ikke nødvendigvis med det samme, men andre ting. Har du vært sint på moren din fordi hun fikk deg og lillesøsteren din? ❤️
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Dævendøtte skrev (53 minutter siden): Har du vært sint på moren din fordi hun fikk deg og lillesøsteren din? ❤️ Oj! Nei, det er jeg ikke. Aldri tenkt tanken. Nå fikk jeg meg en tankevekker. Takk! ❤️ Anonymkode: 85249...694 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå