Gå til innhold

Samboer har alt for liten penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri tenkt over penisstørrelse før under tidligere samleie med andre menn. Men med min samboer nå kjenner jeg sjelden at han treffer g-punget mitt. Penisen hans er under lang under gjennomsnitt.. Jeg lengter etter å føle noe stort igjen. Hva gjør jeg? Jeg elsker han virkelig og vil ikke forlate han, pga noe så dumt..

Anonymkode: 565fe...9d8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet tydeligvis ikke hvor G-punktet er. Troll videre en annen plass. 

Anonymkode: 7677b...b40

• Liker 8
Skrevet

Størrelsen er neppe problemet da, siden det punktet ikke ligger særlig langt inne. Prøv andre vinkler? 

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde også det problemet, men så prøvde vi oss fram med ulike stillinger. Min favoritt er misjonær med meg på rygg og føttene mine på skuldrene hans  

Anonymkode: f84f5...aac

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bruke en vibrator i tillegg? Han kan ikke trylle den større.

Anonymkode: 30e27...44a

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri tenkt over penisstørrelse før under tidligere samleie med andre menn. Men med min samboer nå kjenner jeg sjelden at han treffer g-punget mitt. Penisen hans er under lang under gjennomsnitt.. Jeg lengter etter å føle noe stort igjen. Hva gjør jeg? Jeg elsker han virkelig og vil ikke forlate han, pga noe så dumt..

Anonymkode: 565fe...9d8

Hva med å bruke sexleketøy i kombinasjon...

Anonymkode: 16095...490

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Hippogriff said:

Størrelsen er neppe problemet da, siden det punktet ikke ligger særlig langt inne. Prøv andre vinkler? 

Størrelse er så absolutt problemet. Selv med en penis på rundt 13cm vil du slite med å komme ordentlig til for penisen skal faktisk rekke frem til skjedeåpningen også, og her forsvinner jo typ hele lengden. Så de aller fleste stillinger lar seg ikke gjøre å ha noe god sex i. Stort sett kun misjonær man får hele penis inn i vagina. Cowgirl da ramler den for lett ut fordi den er for kort. Samme med bakfra da kan du knapt støte fordi du trekker deg ut for fort. Så det blir mikropumping. Andre stillinger rekker kun tuppen frem til skjeden. Og om du mot formodning skulle ligge med overvektige damer (i feel for you) er det vel knapt mulig å få den frem i det hele tatt. 

Så ja, 12-13 cm er for lite. Selv om man blir fortalt at det ikke er størrelsen men hvordan man bruker den som betyr noe. Men ikke kom å fortell meg at en på 16cm ikke er å foretrekke over en på 13cm når begge bruker den like bra. 

Anonymkode: 9be06...395

• Liker 1
Skrevet

Det hadde ikke jeg orket. En mann med penis mindre enn 18 cm er ingen mann.

Dump.

Anonymkode: d9372...dff

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dump.

Troll. Det er ikke menns feil at du er altfor vid. 

Anonymkode: e0e14...535

• Liker 6
Skrevet

Til TS: Selv mikropeniser klarer å treffe G-punktet. 

Og det finnes gode redskaper for å forlenge penis. F.eks penissleeve. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vidde og dybde har da ikke stort med hverandre å gjøre. Du er nå selv en fjott som må få inn et spark til de videre damer, er ikke noe hyggeligere det.

Anonymkode: 8a745...a54

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vidde og dybde har da ikke stort med hverandre å gjøre. Du er nå selv en fjott som må få inn et spark til de videre damer, er ikke noe hyggeligere det.

Anonymkode: 8a745...a54

Selvfølgelig er kvinners vidhet relevant! 

Okei, så det er greit å shame menn fordi dem har normalstørrelse på penis, men det er ikke greit å poengtere kvinners vidhet? 

There you go. Typisk kvinner. Er et offer for menn uansett, og er gjennomskrudd perfekt selv. Alltid.

• Liker 4
Gjest Gunn Greta
Skrevet

Alle disse penistrådene, hjelpe meg! 

Men jeg vil fortelle litt om mitt syn på penis. 

Som bifil kvinne vet jeg hva klitoris er. Dette G-puntet kan nås med fingrene. Strap-on er også noe som kan brukes. Ergo: man kan ha fantastisk sex uten penis. 

For penis er faktisk ikke så viktig. Jeg har ikke sex med min manns helt vanlige penis. Jeg har sex med hele han. Ikke bare penis. 

Hadde hans penis vært såpass liten at den ramlet ut hadde vi vel funnet på noe annet da. Det er mange måter å ha sex på og det finnes hjelpemidler. 

Penis meg her og penis meg der. Hadde min mann hatt mikropenis så hadde vi funnet ut av det også. 

Penis er en liten del av en manns kropp. Nå må alle slutte å hause opp denne kroppsdelen. Både menn og kvinner. Om en ikke klarer å finne nytelse om den ikke er slik og sånn er man jammen lite kreativ. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dump.

Du kan vel date hvem du vil. 

Skrevet

Størrelse er så absolutt problemet. Selv med en penis på rundt 13cm vil du slite med å komme ordentlig til for penisen skal faktisk rekke frem til skjedeåpningen også, og her forsvinner jo typ hele lengden. Så de aller fleste stillinger lar seg ikke gjøre å ha noe god sex i. Stort sett kun misjonær man får hele penis inn i vagina. Cowgirl da ramler den for lett ut fordi den er for kort. Samme med bakfra da kan du knapt støte fordi du trekker deg ut for fort. Så det blir mikropumping. Andre stillinger rekker kun tuppen frem til skjeden. Og om du mot formodning skulle ligge med overvektige damer (i feel for you) er det vel knapt mulig å få den frem i det hele tatt. 

Så ja, 12-13 cm er for lite. Selv om man blir fortalt at det ikke er størrelsen men hvordan man bruker den som betyr noe. Men ikke kom å fortell meg at en på 16cm ikke er å foretrekke over en på 13cm når begge bruker den like bra. 

Anonymkode: 9be06...395

Stakkars deg mann som har så forvrengt syn på hvordan ting henger sammen.. Tipper du aldri har pult heller din ynkelige lille incell.

• Liker 2
Skrevet

Da er denne personen for vi i toern.. dette er en mann.. som troller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Selvfølgelig er kvinners vidhet relevant!

Ikke når vi diskuterer lengden på penis. Da må du evt trekke fram dybden på vagina.

Mens tykkelsen på penis relaterer til vidhet (og knipeevne) i vagina. 

Min manns penis er feks kort, men tjukk, og treffer meg mer direkte på g-punktet enn min eks som hadde over snittet lang og var bedre på å knulle "hardt". 

Forøvrig enig med Gunn Greta over her, ei dame har ikke bare sex med en kuk i en vagina, men også hele kroppen hans og dessuten hele kroppen hennes. 

• Liker 2
Skrevet
intexus40 skrev (41 minutter siden):

Stakkars deg mann som har så forvrengt syn på hvordan ting henger sammen.. Tipper du aldri har pult heller din ynkelige lille incell.

Som kvinne,(som har prøvd forskjellige størrelser) kan jeg være enig i det han skriver.. 

Ser ikke helt hvorfor han skulle være incel? 

Anonymkode: d3101...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...