Godteposen Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Er det noen som husker hva som ble sendt på Barnas TV2 jul om morgenen på 90-tallet? Jeg har leitet i noen gamle avis tv-guider, men der står det som oftest bare "Barnas TV2 jul", men ikke hva som ble sendt.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Husker at de sendte tannmus. Mus som hentet melketenner og gav gave. De tok med tennene til en slags base der de bygde slott eller hus. Anonymkode: 310ee...433 8
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #3 Skrevet 24. desember 2021 Virre virre vapp Anonymkode: 513f2...1b7 2 1
Godteposen Skrevet 28. desember 2021 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2021 Å Tannmusene var så koselig 😍 Virre Virre Vapp var artig, med konkurranser og "grønt slim". Jeg fant i avisguide noe de sendte på tv2 barnasjulemorgen på julaften 1998. Tegnefilmen "O Christmas tree", med noen isbjørner. Legger inn bilde.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 God idé å sjekke gamle programblad 😀 Så gøy å mimre! Her er det jeg fant om programmene på morgen/formiddag julaften: I 1993 sendte ikke TV2 og TVNorge barne-TV. NRK: Tøydukken Anna, En liten gutt på Østerbro, Flukta frå Dyreskogen (😭), Skomakergata, Brannmann Sam, Tassen, en tsjekkisk tegnefilm, Asterix og Kleopatra. TV3: Tom og Jerry, James Bond jr., Bjørnen Yogi, Familien Flint, Hardyguttene og Nancy Drew, Chipmunks, Star Kids, Black Jacks hundre liv, Donald og vennene hans ønsker god jul. I 1994 sendte TV2 fra 8.00–9.00: Hvor er Willy?, Lille Lotte, Ovide og vennene hans, Det var en gang. Etter kl. 9 var det ingen sendinger på TV2 før 12.15 😅 Samme år sendte NRK fra kl. 9–16: Teodor, program for barn om livet i Kina, Vertshuset den gylne hale, Snekker Andersen og julenissen, Askepott, tegnefilm: Rudolf og Ekornet i skogen, Kvitebjørn kong Valemon. TV3 sendte: Power Rangers, Daffy Duck og Donald og vennene ønsker god jul. TVNorge sendte 40 min barne-TV, men det står ikke hva. I 1997 sendte NRK Julemorgen med Narnia og Lille lord Fauntleroy. I 1999: NRK: Julemorgen, Pippi, Mysteriet på Greveholm, Askepott, Snurre Sprett, Reisen til julestjernen, Donald og vennene hans. TV2: Teletubbies, Annabelles juleønske, Inspektør Gadget, Lassie. TVNorge: Toonsylvania, Invasion America, A-teens, Pebble og lykkesteinen, Trollmannen fra Oz, På eventyr med Panda. TV3: Barnetreer’n, Disneys frokostklubb, Huset på prærien, Huck Finn, Alice i eventyrland. Anonymkode: 8668b...cad 3
Sportsidioten Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Annabelles juleønske ❤️ en av de fineste juletegnefilmene jeg vet om! 1
NordicViking Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 Sportsidioten skrev (26 minutter siden): Annabelles juleønske ❤️ en av de fineste juletegnefilmene jeg vet om! 2
Godteposen Skrevet 3. januar 2022 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 28.12.2021 den 21.11): God idé å sjekke gamle programblad 😀 Så gøy å mimre! Her er det jeg fant om programmene på morgen/formiddag julaften: I 1993 sendte ikke TV2 og TVNorge barne-TV. NRK: Tøydukken Anna, En liten gutt på Østerbro, Flukta frå Dyreskogen (😭), Skomakergata, Brannmann Sam, Tassen, en tsjekkisk tegnefilm, Asterix og Kleopatra. TV3: Tom og Jerry, James Bond jr., Bjørnen Yogi, Familien Flint, Hardyguttene og Nancy Drew, Chipmunks, Star Kids, Black Jacks hundre liv, Donald og vennene hans ønsker god jul. I 1994 sendte TV2 fra 8.00–9.00: Hvor er Willy?, Lille Lotte, Ovide og vennene hans, Det var en gang. Etter kl. 9 var det ingen sendinger på TV2 før 12.15 😅 Samme år sendte NRK fra kl. 9–16: Teodor, program for barn om livet i Kina, Vertshuset den gylne hale, Snekker Andersen og julenissen, Askepott, tegnefilm: Rudolf og Ekornet i skogen, Kvitebjørn kong Valemon. TV3 sendte: Power Rangers, Daffy Duck og Donald og vennene ønsker god jul. TVNorge sendte 40 min barne-TV, men det står ikke hva. I 1997 sendte NRK Julemorgen med Narnia og Lille lord Fauntleroy. I 1999: NRK: Julemorgen, Pippi, Mysteriet på Greveholm, Askepott, Snurre Sprett, Reisen til julestjernen, Donald og vennene hans. TV2: Teletubbies, Annabelles juleønske, Inspektør Gadget, Lassie. TVNorge: Toonsylvania, Invasion America, A-teens, Pebble og lykkesteinen, Trollmannen fra Oz, På eventyr med Panda. TV3: Barnetreer’n, Disneys frokostklubb, Huset på prærien, Huck Finn, Alice i eventyrland. Anonymkode: 8668b...cad Super oversikt!😃👍 Jeg holder på å lage minnebok fra barndommen. Dette kommer godt med! Blir så glad av å mimre tilbake til før i tiden. 1
Ferreira Skrevet 3. januar 2022 #9 Skrevet 3. januar 2022 Godteposen skrev (9 minutter siden): Super oversikt!😃👍 Jeg holder på å lage minnebok fra barndommen. Dette kommer godt med! Blir så glad av å mimre tilbake til før i tiden. Du lager minnebok over ting du ikke husker? 1
Knottogtott Skrevet 3. januar 2022 #10 Skrevet 3. januar 2022 Ferreira skrev (6 timer siden): Du lager minnebok over ting du ikke husker? Det er jo mange ting fra barndommen man har glemt, men med en gang (hvertfall slik for meg) man får sett bilder eller videoer av det, kommer minnene strømmende tilbake! Koselig å se igjen noe man trodde man hadde glemt fra barndommen ❤️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå