Amatariel Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Forstår at man ikke er "så god som ny" etter fødsel, men kan jeg håpe på at de verste smertene i bekkenet forsvinner etter fødsel? Fikk bekkensmerter rundt uke 30 som nå i uke 36 er temmelig plagsomme. Vondt å gå over gulvene hjemme, så hver tur må planlegges. Og å snu seg i sengen. Venter nr. 4 nå og opplevde ikke bekkenplager med de tre første. Derfor ukjent terreng for meg, og vil gjerne forberede meg på tiden etter fødsel. Vil det være like smertefullt å bevege seg/gå en stund etter fødsel mon tro? 1
AprilLudgate Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Har bare født ett barn, fikk bekkenproblemer ganske tidlig - type uke 10. Det verste gikk absolutt over, men jeg har hatt problemer i ettertid selv nå som barnet er 8 år. Det er ingenting galt på MR, men jeg går fortsatt til behandling og har daglige plager. 2
Heln Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Det værste gir seg når ikke bekkenet har en baby som presser på lengre, men flere av oss ble aldri helt bra. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 Jeg kunne knapt gå de siste månedene av graviditeten pga skikkelig problemer med bekkenet, men da vi dro hjem fra sykehuset etter fødsel var alt av smerter helt borte. Har ikke hatt noen problemer siden. Anonymkode: 591b6...c88 3
mereo Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 Lite til ingen planer etter fødsel. Kommer an på tror jeg.
mingus Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 De forsvant mer eller mindre rett etter fødselen, var helt vekke etter 4 dager på sykehushotellet iallfall. Og de var ille før fødsel, kniv i symfysen og haltet rundt med et grin i fjeset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå