Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til jobb i barnehage , jeg trenger hjelp. Er elendig på å skrive søknader.

Anonymkode: 611dd...3cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har tips?

Skrevet

Dersom du googler så finner du mange eksempler, også slike som er tilpasset type bransje. Lykke til med jobbsøkinga 🙂

Anonymkode: 8acbe...d71

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 15.06):

Dersom du googler så finner du mange eksempler, også slike som er tilpasset type bransje. Lykke til med jobbsøkinga 🙂

Anonymkode: 8acbe...d71

Takk

Skrevet

Jeg søkte nettopp jobber og var nøye på å bruke søknadsteksten til å fortelle hvorfor og hvordan jeg kvalifiserer til jobben. Typ jeg ønsker å følge kunden tettere i prosessen fordi gode kunderelasjoner driver meg og jeg mener derfor at porteføljeteamet kan gi meg de utfordringene jeg trenger for å utvikle meg bla bla. Jeg har en genuin nysgjerrighet ovenfor kundene som jeg mener gir meg en fordel fordi bla bla. Tidligere har jeg jobbet med ditt og datt så jeg er godt kvalifisert og med en solid grunnerfaring er jeg klar for nye utfordringer og oppgaver. 

Flett inn hvordan du kan bidra og hvorfor og hvordan din erfaring passer til stillingen. Nå kommer det an på stillingen, men jeg prøver også å få med personligheten min ved å kort fortelle hva jeg selv synes er viktig i den type jobb, typ jeg mener at å speile kunden er noe av det viktigste man kan gjøre i en relasjonsbygging for å klare å skape tillit og forstå behov og mener dette er gode egenskaper jeg kan få bruk for i xxx stilling. 

Det ble kanskje litt rotete men håper du kan få et tips eller to 😊 (har fått ny jobb forresten!)

Lykke til 😊

Anonymkode: 9aeaf...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...