AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Har vart våken hele natta, prøvd å sove men ligger ikke godt. Jeg ska reise om Noen timer men vurderer å stå opp…. opplever at hvar gang som jeg Fex ska reise, eller når jeg ska begynne i ny jobb, eller Hvis jeg har noe viktigt dagen Etter så får jeg aldri sove. Jeg føler meg ikke stresset men får bare ikke sove. men er dette farligt? Jeg føler meg dritt i kroppen nå… Anonymkode: d77f4...797
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Noen er det farligt? Anonymkode: d77f4...797
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Nei, det er ikke farlig. Du sier jo selv at du har opplevd det mange ganger før. Så sover du kanskje lenger til natta igjen. Ingen skade skjedd! Søvnmangel over lengre tid er ikke bra, men en natt i ny og ned er helt ufarlig. Anonymkode: d5496...300 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 Nei selvfølgelig er det ikke farlig å ikke sove ei natt, men du bør ikke kjøre langt med bil. Anonymkode: 91e00...0a2 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det er ikke farlig. Du sier jo selv at du har opplevd det mange ganger før. Så sover du kanskje lenger til natta igjen. Ingen skade skjedd! Søvnmangel over lengre tid er ikke bra, men en natt i ny og ned er helt ufarlig. Anonymkode: d5496...300 Nei men en føler seg helt dritt…… Anonymkode: d77f4...797
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, det er ikke farlig. Du sier jo selv at du har opplevd det mange ganger før. Så sover du kanskje lenger til natta igjen. Ingen skade skjedd! Søvnmangel over lengre tid er ikke bra, men en natt i ny og ned er helt ufarlig. Anonymkode: d5496...300 Er det ikke farligt Hvis det skjer 5-8 ganger i året? Kan det ødelegge kroppen ? Anonymkode: d77f4...797
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det ikke farligt Hvis det skjer 5-8 ganger i året? Kan det ødelegge kroppen ? Anonymkode: d77f4...797 Nei! Det er ikke farlig. Det som er farlig, er å kjøre bil, jobbe med farlige maskiner eller lignende hvis man ikke har sovet noe. Da kan man bli ukonsentrert eller i verste fall sovne bak rattet. Kroppen blir ikke ødelagt av dette. Edit, selv om det føles helt jævlig ut, så er det altså ikke farlig. Endret 23. desember 2021 av Dævendøtte
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 Gi deg selv noen orgasmer, så sovner du. Jeg onanerer meg til noen orgasmer hver eneste kveld, sovner som en stein. Anonymkode: 6c32d...c6f
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. desember 2021 #9 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gi deg selv noen orgasmer, så sovner du. Jeg onanerer meg til noen orgasmer hver eneste kveld, sovner som en stein. Anonymkode: 6c32d...c6f Haha, jeg blir helt motsatt 😅 Får energi av orgasmer. Mens mannen sovner før tuppen har tørka 🤣
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #10 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gi deg selv noen orgasmer, så sovner du. Jeg onanerer meg til noen orgasmer hver eneste kveld, sovner som en stein. Anonymkode: 6c32d...c6f Haha Takk for tips , jeg har allt prøvd det men jeg får ikke sove. Anonymkode: d77f4...797
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #11 Skrevet 23. desember 2021 Dævendøtte skrev (3 minutter siden): Nei! Det er ikke farlig. Det som er farlig, er å kjøre bil, jobbe med farlige maskiner eller lignende hvis man ikke har sovet noe. Da kan man bli ukonsentrert eller i verste fall sovne bak rattet. Kroppen blir ikke ødelagt av dette. Edit, selv om det føles helt jævlig ut, så er det altså ikke farlig. Okej Takk, jeg ska ta tog men må jo fortsatt bære pakning og gå å masse ting. Og det er ikke farlig uansett Hvis en føler seg helt ræva? jeg begynner bli trøtt nå men Hvis jeg sovner er jeg redd for at jeg forsover meg. Men kanske er bedre å sove 2-3 timer en inget alls? Anonymkode: d77f4...797
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #12 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Okej Takk, jeg ska ta tog men må jo fortsatt bære pakning og gå å masse ting. Og det er ikke farlig uansett Hvis en føler seg helt ræva? jeg begynner bli trøtt nå men Hvis jeg sovner er jeg redd for at jeg forsover meg. Men kanske er bedre å sove 2-3 timer en inget alls? Anonymkode: d77f4...797 Nei det er ikke farlig. Du har to valg. Enten legger du deg nå, eller så avventer du og heller ned på et glass vin på toget og sover der. Anonymkode: c593b...10e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #13 Skrevet 23. desember 2021 Har levd på lite søvn og masse stress i to uker nå. Det er ikke farlig. Anonymkode: 5acc9...222
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #14 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har levd på lite søvn og masse stress i to uker nå. Det er ikke farlig. Anonymkode: 5acc9...222 Uff er du ikke sliten? Jeg vet ikke men jeg er redd for å gå opp i vekt eller permanente skader på kroppen….. lest at en kan bli tjukk av å ikke sove riktigt…. Er også redd for at hjertet mitt ska stoppe. Føles nesten ut sån. Anonymkode: d77f4...797
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. desember 2021 #15 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okej Takk, jeg ska ta tog men må jo fortsatt bære pakning og gå å masse ting. Og det er ikke farlig uansett Hvis en føler seg helt ræva? jeg begynner bli trøtt nå men Hvis jeg sovner er jeg redd for at jeg forsover meg. Men kanske er bedre å sove 2-3 timer en inget alls? Anonymkode: d77f4...797 Det går fint å bære ting selv om man har sovet lite. Og NEI, DET ER IKKE FARLIG!! 2-3 timer er bedre enn ingenting. Grusomt å våkne igjen, men du får sette på alarm langt unna der du sover, sånn at du må stå opp for å skru den av Dette går helt fint, har selv hatt mange netter med svært lite søvn. Og vært på jobb nesten døgnet rundt i flere uker. Overlevd det også, slitsomt ja, farlig nei.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #16 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uff er du ikke sliten? Jeg vet ikke men jeg er redd for å gå opp i vekt eller permanente skader på kroppen….. lest at en kan bli tjukk av å ikke sove riktigt…. Er også redd for at hjertet mitt ska stoppe. Føles nesten ut sån. Anonymkode: d77f4...797 Herlighet det er da ingenting å bekymre seg for. Det er på ingen måte farlig. Folk greier seg på mye mindre søvn enn det. Mange lever med søvnunderskudd over lengre perioder. Hvis du stresser og ikke sover over tid kan det være at du begynner å spise mer usunn mat og legge på deg av det. Hjertet stopper ikke av at du sover lite, men du kan få hjertebank hvis du er stresset og det er ubehagelig. Ingen fare her altså. Det verste du kan gjøre nå er å stresse å være redd for søvnen da kommer den til å bli verre. Anonymkode: e76dd...2d3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #17 Skrevet 23. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Uff er du ikke sliten? Jeg vet ikke men jeg er redd for å gå opp i vekt eller permanente skader på kroppen….. lest at en kan bli tjukk av å ikke sove riktigt…. Er også redd for at hjertet mitt ska stoppe. Føles nesten ut sån. Anonymkode: d77f4...797 Å sove veldig lite kan være skadelig hvis det skjer ofte (mange ganger i uken) og over lang tid (åresvis). Det er noe helt annet enn det du opplever. Hjertet stopper ikke av å være våken en natt, det kan du ta helt med ro. Hvis du bekymrer deg mye for helsen din kan det være lurt å snakke med fastlegen om det. Anonymkode: 18ba4...80a
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #18 Skrevet 24. desember 2021 Sov mellan 4-8 idag og får ikke sove. Det plus en time igår på formiddagen er allt jeg har sovet på 46 timmar . Er det farligt? Er ts her er så seig at jeg ikke klarer gå nesten😅 Anonymkode: d77f4...797
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #19 Skrevet 24. desember 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Sov mellan 4-8 idag og får ikke sove. Det plus en time igår på formiddagen er allt jeg har sovet på 46 timmar . Er det farligt? Er ts her er så seig at jeg ikke klarer gå nesten😅 Anonymkode: d77f4...797 Sove fem timer på 46 timer er ikke farlig. Det er forklart av mange i tråden. Leser du ikke svarene her? Anonymkode: fa16c...578
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #20 Skrevet 24. desember 2021 NEI det er ikke «farligt». Gi deg! Anonymkode: 6a07a...462 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå