Gjest solavskjerming Skrevet 23. desember 2021 #1 Del Skrevet 23. desember 2021 WHO advarer mot at boosterdose til alle i vestlige land vil forlenge pandemien. Håper det gjøres vurderinger rundt dette i Norge og andre vestlige land før boosterdosene sendes ut til hele befolkningen. Tror dere dette blir tatt opp til vurdering hos myndighetene? https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=81071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 23. desember 2021 #2 Del Skrevet 23. desember 2021 Nei jeg har inntrykk av at de fleste vestlige land har bestemt seg for å gi f i akkurat det. Vi greier ikke dra i samme retning. 😧 Jeg er frisk, i 30-årene og har allerede fått time til boosterdose. Denne diskusjonen tror jeg ikke man rekker før mange har tatt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 23. desember 2021 #3 Del Skrevet 23. desember 2021 Tråden stenges grunnet rommets retningslinjer. Lomvi, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg