Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så misfornøyd med partneren min. Han er snill og grei og enkel å ha med å gjøre. Det er gjerne god stemning i huset. 

Men jeg kjeder meg sånn. Vi er liksom ikke kjærester sånn som jeg vil se for meg. Det er ingen romantikk, ingen nærhet eller gnist. Det er ingen stor glede å være sammen. Jeg gleder meg aldri til å se han, men jeg gruer meg ikke heller. Det er helt flatt liksom. Dette er det eneste langvarige forholdet jeg har vært i og jeg vet ikke om det bare er sånn det skal være. Skulle ønske jeg var tiltrukket av han og ønsket nærhet og jeg savner så veldig hvor bra og gøy det var det første året. Men jeg har ikke lyst på han og jeg har ikke lyst til å være nær han. Har sex bare for å ha det men det er ikke noe gøy lenger. Også sitter han bare med nesa i telefonen eller switchen mens kiloene går opp og sjegget ser mer og mer ut som en uteligger. Er det bare sånn det blir i ett forhold etter en stund? Har vært sammen i 3 år nå. Er jo ikke no vits i å gå hvis det bare er jeg som aldri vil bli fornøyd med en partner

Anonymkode: 2f38f...3d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du ikke er forelska mer

Anonymkode: 40830...6b3

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er så misfornøyd med partneren min. Han er snill og grei og enkel å ha med å gjøre. Det er gjerne god stemning i huset. 

Men jeg kjeder meg sånn. Vi er liksom ikke kjærester sånn som jeg vil se for meg. Det er ingen romantikk, ingen nærhet eller gnist. Det er ingen stor glede å være sammen. Jeg gleder meg aldri til å se han, men jeg gruer meg ikke heller. Det er helt flatt liksom. Dette er det eneste langvarige forholdet jeg har vært i og jeg vet ikke om det bare er sånn det skal være. Skulle ønske jeg var tiltrukket av han og ønsket nærhet og jeg savner så veldig hvor bra og gøy det var det første året. Men jeg har ikke lyst på han og jeg har ikke lyst til å være nær han. Har sex bare for å ha det men det er ikke noe gøy lenger. Også sitter han bare med nesa i telefonen eller switchen mens kiloene går opp og sjegget ser mer og mer ut som en uteligger. Er det bare sånn det blir i ett forhold etter en stund? Har vært sammen i 3 år nå. Er jo ikke no vits i å gå hvis det bare er jeg som aldri vil bli fornøyd med en partner

Hvordan er du da! It takes 2 to tango...

Anonymkode: 758ed...fa8

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Klassisk denne. Kvinne som ikke får nok spenning, tror alt skal være som i de første 3mnd, blir lei forholdet, dumper mannen for en ny flørt, havner i samme problem på nytt. 

Anonymkode: fcfbd...b62

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, det er ikke nødvendigvis slik det blir.

Men det du beskriver er et typisk eksempel på for mye trygghet, for lite spenning. Og de to tingene må balanseres opp mot hverandre for at gnisten skal bevares: For mye spenning blir utrygt, for mye trygghet blir kjedelig.

Vet ingenting om din rolle i dette, men her gjør han ikke jobben sin som mann: Han har ikke holdt fast ved å være en som du ønsker å gi det beste av deg selv for å få beholde.

I likhet med så altfor mange menn der ute må han rett og slett skjerpe seg. Ellers kommer du til å få fra ham på et tidspunkt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Klassisk denne. Kvinne som ikke får nok spenning, tror alt skal være som i de første 3mnd, blir lei forholdet, dumper mannen for en ny flørt, havner i samme problem på nytt. 

Anonymkode: fcfbd...b62

Menn er da akkurat likedan, eneste unntaket er at de ofte drøyer med å slå opp til de har sikra seg ny dame...

Anonymkode: 40830...6b3

Skrevet

Du får prøve et par dager med å prøve å få opp den romantiske stemningen. Send han på badet, og lag en god kjærestemiddag, levende lys og en god film. Legg opp til litt armkrokkos. Hvis han ikke tar hintet og noe har skjedd etter et par dager, bør dere ha en prat som ikke omhandler han eller deg. Men om dere som et par. 
Kan godt henda han føler det samme. Men en av dere må ta første steget ut av gjørma. 

• Liker 1
Skrevet

Det høres ikke ut som han er tiltrukket av deg lenger; det er jo derfor han gir blaffen i hvordan han ser ut/oppfører seg. For mange menn er det sånn at de går lei av å ha sex med partner etter en stund, og det er tydeligvis dit han er kommet.

Anonymkode: 42a0d...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...