Gå til innhold

Bordkortposer (sånne til å ha snop i)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippopotamus
Skrevet

Hvis det er det du er ute etter, så har de i hvert fall gjennomsiktige folieposer til godteri på www.pandurohobby.no, både med og uten mønster.

Skrevet

Blir det ikke billigere å eventuelt kjøpe sateng i metervare og lage selv?

Skrevet

Vi hadde satengposer fra panduro m/godt i vårt bryllup. De er fine og rimelige (vi kjøpte dem på salg tror jeg)

Kjøpte metervare i chiffon til risen som skulle kastes etter vielsen.

Skrevet

De har på panduro. Har kjøpt en pakke, for har vurdert de selv. Er litt usikker, for de var større enn hva eg hadde tenkt...men de e jo fine da! og du sparer hvertfall mye penger på å kjøpe de der, i stede for på internett siden..

Har også funnet en stor boks med sjokolade kuler på binders.. hvis det blir aktuelt med poser, så skal vi pakke gull papir på sjokoladene og ha de oppi, for de hadde farget papir fra før.. men ikke noe bestemt her, kanskje det bare blir enkle bånd med navn på til bordkort

Skrevet (endret)

Kjempefin link du har lagt inn dark angel!!

Vi skal ha pose, men kommer nok til å lage de selv. Spørs hva prisene er rundt forbi selvsagt :Nikke:

Endret av Maibrud`06
Skrevet
Kjempefin link du har lagt inn dark angel!!

Vi skal ha pose, men kommer nok til å lage de selv. Spørs hva prisene er rundt forbi selvsagt :Nikke:

;) Men kanskje litt dyrt.. ?

Skrevet

meg ovenfor. :)

jeg kjøpte poser på panduro.,.. men må vente en stund på de skjønner jeg :sjarmor:

Skrevet

Det åpner visst en internettbutikk snart som virker veldig spennende. Og de har bare ting til bryllup! Kanskje de har sånt der... De har ikke åpnet enda, men det går an å legge seg til i en epost liste, så sender de en mail når dem åpner.

Nettsiden heter Til Bryllupet og er her:

Til Bryllupet

*gleder meg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...