Gå til innhold

Hva gleder dere dere til i jula ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først nå kjenner jeg at roa har senket seg. Alt er klappet og klart til jul. Det jeg gleder meg mest til er god mat, familietid, kose oss i et nyvasket pyntet hjem, glede barna med julestrømper og gaver jeg vet de vil bli glad for. 
ha tid med barna og ikke tenke på hverken jobb, bekymringer, stress eller noe. 
hva gleder dere dere til? 

Anonymkode: 2f4c1...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha det hyggelig med familien, slappe av, lese, se film og spise masse god mat.

Anonymkode: 871ba...4f9

Skrevet

Gleder meg til å se hvor glade barna mine blir for gavene sine

Anonymkode: 89649...1f5

Skrevet

Fred og ro, god mat, late pysjamasdager hvor alle er glade og fornøyde og ekstra glad der bare er oss 5 her hjemme:)

Anonymkode: 2c3f7...e1e

Skrevet

Gleder meg til et glass vin og julemiddagene. 

Anonymkode: aad91...ed1

Skrevet

Akkurat nå, å kunne sove 😅

Jeg er så sinnsykt stressa og får ikke sove. Er super redd at jeg skal våkne med sår hals ol. og få jula ødelagt. Våknet 05.30 i dag, blir nok ikke bedre i morgen 🥺 har ikke sovet noe særlig på 2 uker. Har ikke brukt maske siden korona kom til Norge for jeg har alltid vært ute å handlet på tidspunkter der det er lite folk, men nå i desember har jeg gått all out. Er jo bare typisk at det er når jeg virkelig gjør absolutt alt for å holde meg frisk at jeg skal bli syk 😬 men krysser fingrene for at alt blir bra 🤞🏻🤞🏻

Men om jeg bare kan våkne i morgen som i dag og være helt fin i formen, så kan jeg kanskje slutte å stresse 😅 men kjenner meg jo «overkjørt», vond i holdet og sliten siden jeg nesten ikke sover noe. 

Ellers gleder jeg meg til å feire sammen med familie. Og ikke mist å se alle åpne gaver 😄

Anonymkode: a1700...05c

Skrevet

Slappe av, mannen har endelig fri. Ta et par øl. En venn kommer for å feire hos oss siden han ikke kan feire med familien i år. Gler meg til generell kos!

Anonymkode: 827bf...dcf

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Først nå kjenner jeg at roa har senket seg. Alt er klappet og klart til jul. Det jeg gleder meg mest til er god mat, familietid, kose oss i et nyvasket pyntet hjem, glede barna med julestrømper og gaver jeg vet de vil bli glad for. 
ha tid med barna og ikke tenke på hverken jobb, bekymringer, stress eller noe. 
hva gleder dere dere til? 

Anonymkode: 2f4c1...b1a

Veldig lite i år dessverre. Har null julestemning eller julefølelse. 
Ungene maser vettet av meg, jeg er ikke ferdig på jobb før i ettermiddag lille julaften, det forstår selvsagt ikke de noe av som er 3 og 5 og det er jul i morra. I tillegg klarte jeg jammen å bli forkjøla. Hundre koronatester bekrefter at det ikke er korona, så vi får komme hjem til jul senere i dag. Men det er utrolig upraktisk å være forkjøla for tiden gitt. 

Så om jeg gleder meg til noe så er det faktisk januar, så livet blir normalt igjen, med glade barn og fred og ro.

Jaja, prøver bare fortsatt å gjøre jula fin for ungene selv om jeg personlig ikke orker jula i år.
Fikk meg en skikkelig knekk da vi ble beordret tilbake på hjemmekontor nå i desember, det ødela så mye. Mistet helt piffen på livet egentlig. Jaja, det blir nå jul allikevel og ikke lenge til et nytt år.

Anonymkode: f7ec9...155

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg til å stå opp med den lille snart 3-åringen min i morgen tidlig, og se fjeset hans når han oppdager at nissen har hengt opp julestrømpe til ham 😄 Og så skal vi bare kose oss i sofaen med hver vår julestrømpe og se Disneys jul. Så kanskje ut en tur og ake i snøen som kom for noen dager siden, og deretter julemiddag hos bestemor (hans oldemor) der nissen kommer og hilser på. Og så skal jeg hjem så han får sove i rett tid, og så blir det pysj og et glass rødvin i sofaen med levende lys og en eller annen fin film :)

(At den psykisk ustabile eksen min skal være der store deler av dagen skal ikke få ødelegge dagen min)

Anonymkode: 7f4b1...ef0

Skrevet

Jeg gleder meg til den er over! Vi har fått påvist omikron. Jeg er alene med barn og veldig dårlig. Så skulle ønske hele jula bare var over for i dag. Det er vanskelig i det hele tatt prøve å lage noe hygge når jeg er så syk som nå.

Anonymkode: 4c5f7...f53

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg til å se 3 åringen vår åpne gavene sine. Jula i år ble ikke som planlagt. Vi skal feire sammen med svigerforeldrene mine og barnet vårt sine 3 oldeforeldre. Svoger og svigerinne med sine 2 barn skulle ha kommet, men minstemann har fått spysyken i dag så de kan ikke komme 😔 

Anonymkode: 1f791...4b1

Skrevet

Hyggelig tid med familien, god mat og gaver. Også gleder jeg meg til romjulen. Jeg har tatt ferie og kan slappe av hjemme med gavene jeg har fått.

Anonymkode: 972f3...3d3

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg til hyggelige dager sammen med familien,lange frokoster i pysjen,gode middager og total avslappning. Vært så travelt nå at jeg husker knapt når familien var samlet rundt middagsbordet.

Anonymkode: 13450...6a6

Skrevet

Jeg gleder meg til noen dager fri, god mat og vin, og å kun være sammen med mann og barn. 

Gleder meg til ungene skal åpne gavene, for vi har slått på stortromma i år. 

Men aller mest tror jeg at jeg gleder meg til å åpne gaven fra 14åringen min. Hun har visst kommet på noe lurt, og har snakket om hvor mye hun gleder seg til å gi meg den i flere uker❤

Anonymkode: bbe2f...751

Skrevet

Fri fra jobb, mat, serie-maraton, gå turer, være med barna, spise godteri og spare kalorier fra januar  

Anonymkode: 50d40...0cf

Skrevet

Å sove så lenge jeg vil og ikke må ut på noe før etter kl 12 noen dag. 

Anonymkode: 2095c...3bc

Skrevet

I dag skal jeg hjem til mamma og få litt pleie og service. Vi skal kose oss i kveld og i morgen blir det julefeiring hos broren min med familie. Det blir kos.

Anonymkode: 78b09...94c

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker på starten av dagen når familien ser på massevis av julefilmer. 📺:ler: Gleder meg selvfølgelig også til å se familien min åpne gaver som jeg har brukt tid til å kjøpe til dem. :gave:🎅💝

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg til julepyntet hus og juletre, til god mat, julekaker og julesnop, til koselige juleprogrammer, til å se barnas ansikter når de står opp i morgen og ser velfylte julestrømper og alle gavene under treet, til å ha julebesøk og være med familien, til lange brettspillkvelder, til julegaver og til rolige dager uten andre planer enn å gjøre det vi vil og kose oss. ❤️

Skrevet

Jeg gleder meg på en måte til den er over, av et par grunner. Samtidig gleder jeg meg også til å se mann og barn åpne gaver, god mat og drikke, og kanskje kommer julestemningen etter hvert.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg gleder meg til den er over! Vi har fått påvist omikron. Jeg er alene med barn og veldig dårlig. Så skulle ønske hele jula bare var over for i dag. Det er vanskelig i det hele tatt prøve å lage noe hygge når jeg er så syk som nå.

Anonymkode: 4c5f7...f53

God bedring til dere! ❤️

Anonymkode: 38afe...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...