siebaeo Skrevet 14. oktober 2005 #1 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Jeg er så utrolig fnisete i dag at jeg tror jeg bobler over!!! Det er fredag og det er sol!! Måtte bare dele mitt gode humør med noen. Og sende ut fredagsklemmer og blomster til alle som vil ha Noen andre som har det sånn? Endret 14. oktober 2005 av siebaeo
Gjest Skauta Skrevet 14. oktober 2005 #2 Skrevet 14. oktober 2005 Skauta får normalt sett alle til å fnise litt.
siebaeo Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Skauta får normalt sett alle til å fnise litt. ← Ja du er jo en sjarmør. Eller charmer burde jeg kanskje si. Gutter (med eller uten skaut) er svake for en internasjonal flørt. Nå kom jeg til å tenke på han i Kjetil og Kjartan-show!! (det er ikke tilfeldigvis du, Skauta...?) Arraigthh! Endret 14. oktober 2005 av siebaeo
Gjest Skauta Skrevet 14. oktober 2005 #4 Skrevet 14. oktober 2005 Nei. Hvem er dette? Jeg gleder meg til jeg får høre fnisingen din i virkeligheten!
siebaeo Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2005 Da må du høre veeeeldig godt etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå