Sleepy Skrevet 14. oktober 2005 #1 Skrevet 14. oktober 2005 Kan noen fortelle meg hvordan jeg går frem for å reservere seg mot telefonsalg? Har fått så innmari mange oppringninger de siste ukene at jeg er lut lei. Sleepy.
^me^ Skrevet 15. oktober 2005 #4 Skrevet 15. oktober 2005 *done* nå blir det ingen "hei har du lyst på billige cd'er???" eller "du får gratis ditt å datt, så trenger du bare og være fast medlem i et år!?" "er ikke interisert!!!!!" "hvorfor ikke det da???" "fordi at jeg ikke vil ha noen jævla cd'er og dritt og bli lurt trill rundt til og betale masse greier jeg egentlig ikke har råd til!!!" arg! jævla selgere!!
Arwen Skrevet 15. oktober 2005 #5 Skrevet 15. oktober 2005 Husk at alle osm bor i husstanden må registrere seg
Gjest Violetta Skrevet 15. oktober 2005 #6 Skrevet 15. oktober 2005 Og så går det tre måneder før man kan regne med at alle har oppdatert listene sine.
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2005 #7 Skrevet 15. oktober 2005 Dessverre kan man ikke gardere seg 100% mot dem som bruker telefonkatalogen som kilde. I hvertfall er h....Cappelens Bokklubb noe jeg aldri blir kvitt, enda jeg helt klart har fortalt dem hva jeg synes om makkverket de distribuerer (fornærmelse mot intelligente mennesker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå