AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Hei! Har idag og igår vært kvalm av og på, dårlig i magen og nå siste to timene fått vondt i hodet BAK Venstre øye. Kvalmen kommer og går, og er for det meste fraværende, men når den kommer så kommer den snikende fort! I bølger. Leser jo at det kan være sv.skapsforgiftning.. har noen erfaring med det? Anonymkode: 1f755...f54
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Hadde JM time den 14.12.. hadde ikke proteiner i urinen og fint blodtrykk. Anonymkode: 1f755...f54
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Det er jo de typiske symptomene man blir advart mot, så du burde nok ringe jm og høre om du kan komme inn på kontroll. Jeg har hatt høyt blodtrykk halve dette svangerskapet, og blir minnet om å være veldig på vakt mot hodepine og kvalme på hver eneste kontroll. Jeg hadde svangerskapsforgiftning uten at jeg kjente noen symptomer sist da, så man vet jo liksom aldri. Anonymkode: 998c5...a39
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 Ring føden eller jordmor på helsestasjon, avhengig av hvor langt på vei du er, og hør med dem. Anonymkode: 2e21d...5ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå