Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #1 Skrevet 14. oktober 2005 Hm.. blir så frustrert over min travle kjæreste! Han jobber masse, har påtatt seg oppdrag ved siden av jobben som gjør at han må sitte foran pcn hjemme maaaage timer hver uke. I tillegg har han trening tre-fire ganger i uka. Og når han bestemte seg for å male leiligheten nå i høst, betød det opptatte helger også. Går det egentlig an å kreve at en kjæreste prioriterer forholdet sitt??? Han tar aldri initiativ til å planlegge noe sammen med meg, for det blir jo bare stress oppå andre avtaler. Og meg får han jo sett uansett, så det er jo ikke vits i å avtale... Jeg planlegger litt for oss fordi jeg syns det er hyggelig, men er litt lei av å komme nederst på prioriteringslista. Kunne jo kjørt samme egoistike opplegg selv, så ville han funnet ut at vi ikke hadde fått tid til hverandre... Men syns det er litt brutalt. Har jo lyst til å være sammen med ham mer jeg, og ikke minde!! Vi har bare vært sammen noen måneder og i høst valgte jeg å ha litt mindre fast program for å kunne være mer sammen med ham (har hatt sinnsykt mye program til tider jeg også- som singel). Vi synes begge det er dumt at vi ses så lite og ofte er slitne- iallfall han- når vi først har tid sammen. Han sier han ikke har hatt så travelt program på mange år. Så da er det jo superdumt at det sammenfaller med den første høsten på 6 år han er i et forhold..... Er egentlig i mot at kjærester skal kreve tid av hverandre. Det bør komme naturlig. så han burde egentlig bli litt mindre samvittighetsfull i forhold til alt som ikke har med jobb å gjøre. Det går da an å kutte ut trening en gang i blandt når man ikke har spist middag m kjæresten på en uke..... Er jeg dum, eller for kravstor?? Bør jeg si noe?? Kanskje gutter bare er sånn?? Eller er han rett og slett ikke interessert nok???
Gjest @nea Skrevet 14. oktober 2005 #2 Skrevet 14. oktober 2005 Skjønner godt at du er frustrert... Hva med å male leiligheten sammen? Jeg synes det er koselig å gjøre sånne ting sammen med kjæresten min. Hvilken trening driver han med da? Hvis han trener på et treningssenter så er det jo mulig å slenge seg med
Gjest GreenSky Skrevet 14. oktober 2005 #3 Skrevet 14. oktober 2005 Går det egentlig an å kreve at en kjæreste prioriterer forholdet sitt??? ← Absolutt! Hvis han ikke gjør jobben sin, vil han få sparken. Hvis han ikke trener, vil han bli dvask. Hvis han lar forholdet seile sin egen sjø, vil det ryke. Forklar dette for han, og sett opp fast kjærestetid, f.eks en gang i uka og annenhver helg.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #4 Skrevet 14. oktober 2005 Han har begynt med en organisert kampsport.. Har ikke trent organisert på årevis... så jeg lurer jo litt på hvorfor han måtte begynne akkurat nå!!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #5 Skrevet 14. oktober 2005 Takker :-) Vil jo ikke være urimelig heller. For meg betyr det endel å gjøre ting med typen, og ikke minst ha noe å glede seg til sammen med ham. Sånn det er nå ses vi stort sett ikke før kl 22 de kveldene vi ses, og sløver en time på sofaen og legger oss.. Noen som har erfaring med sånne menn eller?? Kan de endre seg hvis det går opp et lys for dem??
Gjest GreenSky Skrevet 14. oktober 2005 #6 Skrevet 14. oktober 2005 Noen som har erfaring med sånne menn eller?? Kan de endre seg hvis det går opp et lys for dem?? ← Det kan de nok.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 14. oktober 2005 #7 Skrevet 14. oktober 2005 de kan endre seg, men ikke för de vet du er på vei ut. Sorry, nå vil du nok oppfatte meg som usympatisk, men antagligvis er han ikke interessert nok. Ville du oppfört deg slik ovenfor en du er foreslket i? Vi mennesker er ikke så forskjelleige som vi ofte tror
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2005 #8 Skrevet 14. oktober 2005 Du må ta en alvorsprat med ham.. Ellers er det stor sjangs for at dere glir fra hverandre...
mjau Skrevet 16. oktober 2005 #9 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg kjenner meg igjenn litt her. Han er veldig opptatt for tiden med arbeid både dag og kveld. Han har knapt tid til å sette av en dag i helga til å ikke jobbe med et eller annet. Vi bor ikke sammen, så det betyr at for å møtes må jeg komme dit (evt. han hit, men det skjer aldri..). Ikke er han flink til å ringe heller, så det blir som oftest meg som ringer han. Men når vi er sammen er det supert, og vi har det topp ilag.(jeg er så glad i den fyren:-) Derfor trenger jeg å være der minst et par ganger i uka (er litt opptatt selv) og det er minimum. Man må kunne kreve det, men ikke som i at man krever det, men å uttrykke det som et ønske fordi du savner ham og kansje har det litt vondt fordi du ikke får nok tid sammen med ham. Kjæresteri skal vær deilig og man må være sammen og ha kvalitetstid for det er sånn man blir kjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå