Gå til innhold

Familie sur fordi de må feire jul alene etter smitte hos oss, men vi må alltid feire jul alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde besøk i helgen noen timer og senere i helgen fikk vi feber og senere påvist Corona. 

Nå er et nært familiemedlem og hennes familie sinte på oss, fordi de må feire jul alene. 

Vi har en spesiell familiesituasjon i vår familie, og har desverre mistet mange. Jeg, min mann og barn må stadig feire jul alene. Vi spør ofte denne familien som er sinte om å feire sammen, men de vil feire alene. 

Nå er de sinte fordi de MÅ feire alene 😬

Anonymkode: 42349...009

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig synes jeg ikke synd på de. 

• Liker 6
Skrevet

Dersom man ikke vil risikere å bli smittet, så får man selv holde seg hjemme. Regner med det var frivillig å besøke dere, så det var jo en risiko de selv valgte å ta. Ville ikke brydd meg nevneverdig.

Anonymkode: 8686f...d48

• Liker 7
Skrevet

Hva forventer  dette familiemedlemmet? At dere skal feire sammen nå som dere har corona?

Anonymkode: 25118...2b3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dersom man ikke vil risikere å bli smittet, så får man selv holde seg hjemme. Regner med det var frivillig å besøke dere, så det var jo en risiko de selv valgte å ta. Ville ikke brydd meg nevneverdig.

Anonymkode: 8686f...d48

Ja, og spesielt når hun har sagt man ikke er alene om man har sin egen husstand å feire med i alle år, når jeg har vært lei meg over å feire alene. 

Skrevet

De er jo ikke alene? De er kjernefamilien - samme er dere. 

Anonymkode: 6a297...874

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De er jo ikke alene? De er kjernefamilien - samme er dere. 

Anonymkode: 6a297...874

Ja det er det jeg mener. 

Skrevet

Sinte på dere fordi dere fikk korona? Det blir for dumt. De vet jo at smitte er en kalkulert risiko hver gang man møter noen nå for tiden, og likevel kom de på besøk. 

Anonymkode: ff288...02e

• Liker 3
Skrevet

Jeg antar at disse personene er voksne, da burde de greie å feire jul alene uten og syte som en gjeng småunger.

• Liker 1
Skrevet

Hva om det var omgangssyken som brøt ut natt til julaften, ville de fortsatt blitt sure da? 

Anonymkode: 8b470...e07

• Liker 1
Skrevet

Jammen, hvorfor bestemte dere dere for å ha korona nå? Synes dere kunne ha ventet noen dager med å bli smittet.

Anonymkode: 72fad...e84

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jammen, hvorfor bestemte dere dere for å ha korona nå? Synes dere kunne ha ventet noen dager med å bli smittet.

Anonymkode: 72fad...e84

😅 ja enig man bør planlegge å få corona altså. Huff "stakkars" den andre familien som må feire jul "alene" som en familie. TS de kan ta seg ei bolle og feir jul så godt dere kan dere.

Skrevet
MiominMio skrev (1 minutt siden):

😅 ja enig man bør planlegge å få corona altså. Huff "stakkars" den andre familien som må feire jul "alene" som en familie. TS de kan ta seg ei bolle og feir jul så godt dere kan dere.

Enig. 

Nå kan de jo kjenne på følelsen jeg har hatt.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...