Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg savner det ikke. Har hatt egentid med meg selv, bare ikke med hannkjønn og jeg savner det ikke. Er det litt spesielt? 

Anonymkode: 96627...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt det på 3 år. Savner det heller ikke

Anonymkode: 792ee...d3b

• Liker 7
Skrevet

Har ikke hatt det på 13 år. Går helt greit. 

Anonymkode: df0ba...aa2

• Liker 8
Skrevet

Har det av plikt noen ganger i året🙈 Kunne gått stått over...🙈

Anonymkode: fb1da...e1a

• Liker 4
Skrevet

Akkurat den inn og ut delen gir meg ingenting, så det kunne jeg fint stått over resten av livet.

Det er helheten, nærheten med en kjekk ung mann jeg liker.

Men samleie, sånn i seg selv. Helt unødvendig.

Anonymkode: fc3c3...1a2

• Liker 2
Skrevet

Godt og vite at jeg ikke er alene …

Skrevet

Etter brudd gikk jeg uten i 5 år og det fristet ikke. Så møtte jeg han jeg er sammen med nå, og etter flere år med han så har jeg lyst på han hele tiden. 
Om man ikke er «forelsket» eller betatt så tror jeg kroppen går litt i dvale. Og det er godt man er laget sånn. 

Anonymkode: 2db9d...dd0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Etter brudd gikk jeg uten i 5 år og det fristet ikke. Så møtte jeg han jeg er sammen med nå, og etter flere år med han så har jeg lyst på han hele tiden. 
Om man ikke er «forelsket» eller betatt så tror jeg kroppen går litt i dvale. Og det er godt man er laget sånn. 

Takk for at du deler. Jeg tror også det er viktig at en er betatt eller forelsket. Har vært på maaaage dater men hadde ikke ligget med de om jeg sp hadde vunnet i Lotto. På en måte misunner jeg de som kan ha ons. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Takk for at du deler. Jeg tror også det er viktig at en er betatt eller forelsket. Har vært på maaaage dater men hadde ikke ligget med de om jeg sp hadde vunnet i Lotto. På en måte misunner jeg de som kan ha ons. 

Ja jeg greide ikke ons heller… (har prøvd det tidligere). Er egentlig veldig sexuell av meg og vil ha sex ofte i forhold når jeg er forelsket. Og føler meg trygg. 
Men gikk i dvale og følte menn var «skitten» og mistet all lyst disse årene. Ble alenemor og full jobb så hadde nok å holde på med i tillegg. 
Skal love deg om du blir forelsket så vil lysten komme tilbake for fullt. Det er ikke noe galt med deg iallefall. Du trenger nok bare å kjenne den ekstra gnisten😜

• Liker 2
Skrevet

Jeg får høre av venninnene mine at noe må være galt med meg, at jeg må være aseksuell osv. 

Ikke vet jeg men store deler av livet har jeg ikke hatt sex og jeg savner hverken det eller nærhet. Har hatt mye dårlig sex i perioder jeg har hatt sex så gidder ikke ha det med mindre det er noe skikkelig spesielt 

Nå er det 6 år siden sist og det var dårlig så jeg koser meg bedre på egenhånd 

Anonymkode: 3a7b9...dba

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror kvinner er litt flinkere til å praktisere "ute av syne, ute av sinn". Dersom det ikke er noen partner der, så tenker vi heller ikke på det. Jeg har ikke hatt sex på 10 måneder nå, og jeg må si jeg savner det veldig til tider. Men generelt sett så går det greit. 

Det er garantert unntak, men dette er inntrykket mitt. Jeg og kvinnene i vennegjengen min er alle veldig glade i sex, har ofte mer lyst enn partneren når vi er i forhold, men når vi ikke er det så er det greit. Den ene venninna mi var i "sølibat" i åtte år før hun fant seg ny kjæreste etter den forrige 😄 

Anonymkode: ee381...d60

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor tenker du at det er spesielt, TS?

• Liker 2
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (56 minutter siden):

Fordi når jeg nevner det til venner så reagerer de. 

Skrevet

4 år for meg, savner det ikke. Menn er egentlig bare stress.

Anonymkode: e5719...963

• Liker 3
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (59 minutter siden):

Det er jo uvanlig å ikke savne å ha sex.

Anonymkode: 73f68...cbe

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og jeg savner det ikke. Har hatt egentid med meg selv, bare ikke med hannkjønn og jeg savner det ikke. Er det litt spesielt? 

Nei det er ikke spesielt. Faktisk ganske normalt. 

Anonymkode: 3ea48...46f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har det av plikt noen ganger i året🙈 Kunne gått stått over...🙈

Anonymkode: fb1da...e1a

Hvis du kun har pliktsex med din partner noeng ganger i året, så syns jeg du skal avslutte forholdet for din partners del... 🤷‍♂️

Anonymkode: 30578...4a2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fordi når jeg nevner det til venner så reagerer de. 

Da tror jeg du har en litt uvanlig omgangskrets.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er jo uvanlig å ikke savne å ha sex.

Tydeligvis ikke.

• Liker 4
Skrevet

Her var det mange aseksuelle damer ja...Kanskje dere burde ha en egen forumkategori for Aseksualitet, og hvor mye mer moro det er å sitte alene hjemme og strikke og slikt. 

Anonymkode: 3c4c1...537

• Liker 3
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (3 minutter siden):

Tydeligvis ikke.

Jo.

"Uvanlig" betyr ikke at det ikke er noen som føler det sånn.

At det er 10 stk på et forum sier ingenting..det er 5 500 000 mennesker i landet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...