AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Hva er det som gjør at man kan få så ofte raseriutbrudd? Det er krangling hele tiden, fordi mannen klikker. Han sier det er min feil, men jeg snakker jo normalt. men tydeligvis snakker jeg ikke på den måten han vil. at man skal få så ofte raseriutbrudd over flere år, må det jo ligge noe alvorlig bak eller? Jeg har levd med disse utbruddene i 1,5 år siden jeg møtte han. Aldri opplevd så mye sinne i mitt liv. Og han er også alltid like sint på sin mor. Anonymkode: 03d7e...bfb
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Kom deg bort. Det blir neppe bedre. Anonymkode: bc88a...b67 47
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 👆🏻 Det hun sa. Anonymkode: 912ed...a9c 14
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 Smalt toleransevindu Anonymkode: 06648...97d 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Skrevet 22. desember 2021 Dump han Anonymkode: 01c7f...f44 7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #6 Skrevet 22. desember 2021 Har han vært fysisk enda? Anonymkode: d4c3e...ba7 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #7 Skrevet 22. desember 2021 Mannen min har også kort lunte (dog langt fra like ofte som din), og da jeg etter hvert sa at jeg ikke klarte å leve med en så sint person, så skjerpet han seg faktisk. Nå har vi det fint Anonymkode: 6cf83...7ba 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #8 Skrevet 22. desember 2021 Det kan jo være mange grunner, både mer og mindre alvorlige. Er det raseriutbrudd kun i form av stemmebruk? Eller blir han fysisk? Jeg kan dessverre også få raseriutbrudd. Grunnen er at jeg ofte «sliter» med, og er sliten av livet spesielt med tanke på jobb. Føler derfor at jeg må bruke all tid hjemme til å slappe av og roe ned. Da kan jeg dessverre «miste det» for enhver liten forstyrrende filleting. Vet ikke om det er slik med mannen din og? Anonymkode: 0a2ce...261 2
Blåmuggost Skrevet 22. desember 2021 #9 Skrevet 22. desember 2021 Send han på sinnemestringskurs. Men først må det sendes henvisning til et DPS. Og da må han ville selv. Du får sette ultimatum. Det er ikke normal oppførsel, og sånn kan du ikke ha det. 8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #10 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har han vært fysisk enda? Anonymkode: d4c3e...ba7 1 gang, men da var vi begge det. Men han truet senest idag med å filleriste meg og kaste meg i veggen om han hadde vært med meg, for at det skulle gå opp et lys for meg.. Anonymkode: 03d7e...bfb
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #11 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan jo være mange grunner, både mer og mindre alvorlige. Er det raseriutbrudd kun i form av stemmebruk? Eller blir han fysisk? Jeg kan dessverre også få raseriutbrudd. Grunnen er at jeg ofte «sliter» med, og er sliten av livet spesielt med tanke på jobb. Føler derfor at jeg må bruke all tid hjemme til å slappe av og roe ned. Da kan jeg dessverre «miste det» for enhver liten forstyrrende filleting. Vet ikke om det er slik med mannen din og? Anonymkode: 0a2ce...261 Stemmebruk, truing. nei tror ikke det, for det skjer uavhengig av jobb/fri. Men det er jo mulig. Men i det siste har han fått mye tid til å slappe av, men har ikke hjulpet. Anonymkode: 03d7e...bfb
MizzVic Skrevet 22. desember 2021 #12 Skrevet 22. desember 2021 Gjør han slikt mot kollegaer? Kompiser? Mest sannsynlig ikke, han vet det ikke ville blitt godtatt. Du og moren hans tar imot.... 19
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #13 Skrevet 22. desember 2021 MizzVic skrev (1 minutt siden): Gjør han slikt mot kollegaer? Kompiser? Mest sannsynlig ikke, han vet det ikke ville blitt godtatt. Du og moren hans tar imot.... Nei. Jeg tar ikke imot, jeg er beinhard og gir beskjed med en gang, men det når ikke inn.. har prøvd alt, så det er ikke noe mer jeg kan si eller gjøre for at det skal slutte. moren tar imot ja. Anonymkode: 03d7e...bfb
MizzVic Skrevet 22. desember 2021 #14 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Jeg tar ikke imot, jeg er beinhard og gir beskjed med en gang, men det når ikke inn.. har prøvd alt, så det er ikke noe mer jeg kan si eller gjøre for at det skal slutte. moren tar imot ja. Anonymkode: 03d7e...bfb Ja da må du jo avgjøre om du har lyst til å være sammen med en som kommer til å klikke på deg flere ganger i uka resten av livet.... Jeg hadde ikke tatt igjen. Det er bensin på bålet. Hever han stemmen, hadde jeg bare sett iskaldt på han og venta til han var ferdig. 16
Gjest CamillaCollett Skrevet 22. desember 2021 #15 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): 1 gang, men da var vi begge det. Men han truet senest idag med å filleriste meg og kaste meg i veggen om han hadde vært med meg, for at det skulle gå opp et lys for meg.. Anonymkode: 03d7e...bfb Kjære deg, dette er jo ikke normalt i det hele tatt. Vær så snill å komme deg bort. Han har sikkert gode sider også som gjør at du er glad i ham, men det er bare ikke verdt det i det lange løp.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #16 Skrevet 22. desember 2021 Siden han er både slik med moren og deg, så tenker jeg det er lite sannsynlig at det er du som er problemet, selv om han sier det. En persons oppførsel gjenspeiler ofte hvordan de har det med seg selv. Er det annet ved han som er utover normal oppførsel? Anonymkode: 70021...e84 10
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #17 Skrevet 23. desember 2021 Uhelbredelig personlighetsforstyrrelse som ødelegger de nærmeste han lever med. Skill deg og redd din egen psykiske og fysiske helse! Anonymkode: df2a8...eaa 12
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #18 Skrevet 23. desember 2021 Hvorfor er du i det hele tatt sammen med ham? Du er jo ikke beinhard. Hadde du vært der, hadde du bedt ham reise til helvete. Anonymkode: 68ee5...1cf 22
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #19 Skrevet 23. desember 2021 Altså, det er ikke akseptabel oppførsel. Jeg hadde vært livredd om jeg var deg. Jeg tåler ikke sinte stemmer... Tviler på at han oppfører seg sånn på jobb eller med kamerater. Gi han et ultimatum. Anonymkode: c8d42...c14 6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #20 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Jeg tar ikke imot, jeg er beinhard og gir beskjed med en gang, men det når ikke inn.. har prøvd alt, så det er ikke noe mer jeg kan si eller gjøre for at det skal slutte. moren tar imot ja. Anonymkode: 03d7e...bfb Er han sånn som kjefter og man kan ikke stoppe han fordi han virker sinnsyk? Må han kjefte ferdig før han klarer å roe seg ned? Husker faren min var sånn, og jeg fikk store traumer av det. Den dag i dag fryser jeg av sinte stemmer. Faren min kunne man ikke snakke til når han kjeftet. Mamma måtte alltid la han kjefte ferdig, for da roet han seg ned. Må jo være noe sinnsykdom eller personlighetsforstyrrelse? Anonymkode: c8d42...c14 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå