AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Altså, hvilke fetisj gir inntrykk av at dette er TENKENDE MANN, av høy intellekt og visdom? Det er ganske klart at det er CUCKOLDING. Helt fra romertiden har dette vært den prefererte fetisjen til de viseste og mest intelligente mennene. Menn som er cuckold er vår tids filosofer 🙂 Anonymkode: 1295d...8a6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Gidder du i det minste å agne kroken? Anonymkode: fc039...91b 7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 Ok deg om det. Anonymkode: d2eff...2b8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 Eg hadde sagt "hot wife" Anonymkode: 62121...5c2 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 Jeg vil si kvinnestyrte forhold er den tenkende manns fetisj. Det handler ikke bare om sex. Men gir likevel mye mer sex, og mye bedre sex. For begge. Cuckold og hotwife er for ensidig fokusert på å gjøre kvinnen til hore. Anonymkode: dbbf9...279 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg vil si kvinnestyrte forhold er den tenkende manns fetisj. Det handler ikke bare om sex. Men gir likevel mye mer sex, og mye bedre sex. For begge. Cuckold og hotwife er for ensidig fokusert på å gjøre kvinnen til hore. Anonymkode: dbbf9...279 Hm, forklar hvorfor? Anonymkode: 1295d...8a6
Entern Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 2/10 Fin tittel som får leseren interessert, men innholdet var skuffende. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 Anal til munn er digg. Men mange kvinner er ikke trygge nok på seg til å prøve. Anonymkode: 83d4d...5f0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #9 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anal til munn er digg. Men mange kvinner er ikke trygge nok på seg til å prøve. Anonymkode: 83d4d...5f0 Mhm. Litt som at den eneste grunnen til at jeg ikke spiser gammelt matavfall er at jeg ikke er trygg nok på meg selv. Anonymkode: 12d64...2bc 7
Entern Skrevet 23. desember 2021 #10 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anal til munn er digg. Men mange kvinner er ikke trygge nok på seg til å prøve. Anonymkode: 83d4d...5f0 Og du da? Liker du å suge pikk som har vært i ræva di? 3
Fioljenta Skrevet 23. desember 2021 #11 Skrevet 23. desember 2021 Min mann tenker både godt og klokt, synes jeg. Men, cuckhold? Nope. Fullstendig avtennende. Det som tenner ham mest, er å tenne meg så gjennomført at jeg ikke vet hvor jeg kan gjøre av meg. Og siden han tenker seg om i stedet for å bare peise på og evner å lære seg nye ferdigheter, ja, så er han også i stand til det. 🤗 En sånn tenkende mann er supersexy i mine øyne. 😍 6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #12 Skrevet 23. desember 2021 Fioljenta skrev (20 minutter siden): Men, cuckhold? Nope. Fullstendig avtennende. Ja, men det er vel poenget? En tenkende mann funker ikke i senga. En mann må velge mellom å være den tenkende typen, og den typen som damer vil ha sex med. Anonymkode: 1cf09...0ee
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #13 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Menn som er cuckold er vår tids filosofer 🙂 Anonymkode: 1295d...8a6 Menn som er cuckold er vår tids autister. Anonymkode: 1cf09...0ee 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #14 Skrevet 23. desember 2021 Entern skrev (56 minutter siden): 2/10 Fin tittel som får leseren interessert, men innholdet var skuffende. Enig. Tittelen var clickbait, men innholdet var overtydelig i sin søken etter provokasjon og det virker ikke som om ts snakker om sin egen fetisj her, men heller vil røre rundt i gryta. Terningkast 2. Anonymkode: de613...0d1 3
Elaine Marley Skrevet 23. desember 2021 #15 Skrevet 23. desember 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Flintis Skrevet 23. desember 2021 #16 Skrevet 23. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 21.39): Altså, hvilke fetisj gir inntrykk av at dette er TENKENDE MANN, av høy intellekt og visdom? Det er ganske klart at det er CUCKOLDING. Helt fra romertiden har dette vært den prefererte fetisjen til de viseste og mest intelligente mennene. Menn som er cuckold er vår tids filosofer 🙂 Anonymkode: 1295d...8a6 Hva er den tenkende manns fetish? Dette er ett spørsmål. Sokrates var en tenkende mann som hadde et utsagn om ekteskapet at en kunne gifte seg å bli lykkelig eller ikke lykkelig og da kunne en bli filosof. Nå var han nok ikke den beste å være gift med heller, men de holdt sammen og kanskje fetishen hans var en kone som holdt han litt nede. Så har vi filosofen Arne Næss. Denne morsomme lekne praktfulle mannen, i hvertfall på tv. Han hadde vel 3 koner gjennom et langt liv. De to første var ca 28 når de ble gift mens den siste hadde rukket å bli 40, nå kan de selvfølgelig ha hatt et forhold lenge før det for alt jeg vet. Kanskje ungdom var en fetish for han? Imidlertid var alle konene høyt akademisk utdannet så vidt jeg forstår. Så jeg heller helst til fetishen intelligens, at han tente på dette. Det kan forresten de også ha gjort. Hvilken fetish gir inntrykk av at dette er en TENKENDE MANN av høy intellekt og visdom. Nei at kona er utro med eller uten samtykke gjør ikke mannen mer tenkende. Han må nok tenke over livet og ta noen valg, men vil ikke se at han gir noe inntrykk av å være tenkende av den grunn. Derimot en som kan tiltrekke seg sapioseksuelle kvinner (de som tenner på iq) bør jo fremstå som en TENKENDE MANN uavhengig av sine egne fetisher. Nei en blir ikke filosof av å være cuckhold. Endret 23. desember 2021 av Flintis
Gjest Alterego666 Skrevet 24. desember 2021 #17 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Cuckold og hotwife er for ensidig fokusert på å gjøre kvinnen til hore. Cuckold/hotwife har -i min erfaring- aldri involvert prostitusjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå