Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil gjette på NUB her? Tidlig ul uke 11☺️ Første bildet er ultralyden i dag. Andre bildet er ultralyden med mitt andre barn. Hun tippet jente på tidlig ultralyd, men den ble en gutt☺️

D8FF6B56-48C1-49B4-A010-20A98989F9B3.jpeg

0FE6D586-BBC4-49D6-A941-BFD18CFAA19D.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente :) 

Anonymkode: ce80d...42e

Skrevet

Jeg ville tippet jente ut i fra bildet :) Men vi fikk beskjed om at uke 11 var for tidlig til at det var mulig å se da vi var på tidlig ultralyd i uke 11. Hos en som kan det, og får. sett vinkelen mellom nub'en og ryggraden er det ofte mulig å si med ganske stor sikkerhet allerede i uke 12. Men han vi var hos sa at i uke 11 er nub'en oftest nær parallell med ryggraden både hos gutte- og jentefostre, og at den vil endre seg senere hvis det er en gutt. Han tippet gutt hos oss fordi han syntes utstikkeren kanskje stod ørlite opp, men sa at det var nesten ren tipping, kanskje 55 % sjanse for gutt og 45 for jente. Det var ei jente. 

Anonymkode: b7f33...2f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jente :) 

Anonymkode: ce80d...42e

Spennende! Men synes du bilde to ser ut som jente også?😅 Det synes jeg, men her ble det gutt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville tippet jente ut i fra bildet :) Men vi fikk beskjed om at uke 11 var for tidlig til at det var mulig å se da vi var på tidlig ultralyd i uke 11. Hos en som kan det, og får. sett vinkelen mellom nub'en og ryggraden er det ofte mulig å si med ganske stor sikkerhet allerede i uke 12. Men han vi var hos sa at i uke 11 er nub'en oftest nær parallell med ryggraden både hos gutte- og jentefostre, og at den vil endre seg senere hvis det er en gutt. Han tippet gutt hos oss fordi han syntes utstikkeren kanskje stod ørlite opp, men sa at det var nesten ren tipping, kanskje 55 % sjanse for gutt og 45 for jente. Det var ei jente. 

Ja det er jo egentlig ren gjetning😅 Mye kan skje fra uke 11 og utover. Hadde egentlig tenkt å vente til over nyttår, men det ble en ledig time, også var det deilig å få bekreftet at alt såg fint ut😅

Skrevet

Du må skru opp termostaten i livmora, det kommer jo frostrøyk ut av munnen på den stakkars babyen! 😮

Anonymkode: e9e7c...09c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må skru opp termostaten i livmora, det kommer jo frostrøyk ut av munnen på den stakkars babyen! 😮

Anonymkode: e9e7c...09c

Dyr strøm for tiden😂

• Liker 1
Skrevet
Smilyy skrev (2 minutter siden):

Ja det er jo egentlig ren gjetning😅 Mye kan skje fra uke 11 og utover. Hadde egentlig tenkt å vente til over nyttår, men det ble en ledig time, også var det deilig å få bekreftet at alt såg fint ut😅

Ja, her stengte de fleste private ultralydklinikkene for sommeren i uke 12, dermed ble det tidlig ultralyd i uke 11. Så godt at alt så fint ut :) Jeg syns kanskje vår så litt mer ut som gutt enn deres. Det blir bare gjetning, men det er jo litt gøy og gjette også. Jeg satt også å sammenlignet ultralydbilder fra første barn, som var jente, fra uke 12, og nr. to i uke 11, og var ganske sikker på at vi ventet en lillebror frem til det helt tydelig var ei lillesøster på OUL. 

Skrevet

Tror ikke det har så mye å si hva det ser ut som nå. «Jente» i uke 11, kan lett bli til gutt. Skjedde her at nub reiste seg ordentlig i uke 13. 

Anonymkode: 18e1b...ce2

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, her stengte de fleste private ultralydklinikkene for sommeren i uke 12, dermed ble det tidlig ultralyd i uke 11. Så godt at alt så fint ut :) Jeg syns kanskje vår så litt mer ut som gutt enn deres. Det blir bare gjetning, men det er jo litt gøy og gjette også. Jeg satt også å sammenlignet ultralydbilder fra første barn, som var jente, fra uke 12, og nr. to i uke 11, og var ganske sikker på at vi ventet en lillebror frem til det helt tydelig var ei lillesøster på OUL. 

Ja, jeg synes også det er gøy å gjette! Bilde nr to er faktisk fra uke 12. Synes det ser ut som jente, men var helt tydelig gutt på oul.

Det setter jo en liten følelse i kroppen når hun på ul sier at det er for tidlig, men hvis du skal gjette så ser det ut som jente🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror ikke det har så mye å si hva det ser ut som nå. «Jente» i uke 11, kan lett bli til gutt. Skjedde her at nub reiste seg ordentlig i uke 13. 

Anonymkode: 18e1b...ce2

Tror det gjor det hos min første også. Såg ut som jente i uke 12, men tipper NUB har reist seg etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...