Deron Skrevet 22. desember 2021 #1 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg har dessverre vært i nærkontakt med en som burde vært i karantene på grunn av nærkontakt. Hun har ingen symptomer og negativ test nå, men hun burde allerede vært i karantene da jeg traff henne (innendørs i flere timer). Er jeg nå pliktig til å gå i karantene? Altså jeg har ikke hatt nærkontakt med den smittede, kun med nærkontakten til den smittede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. desember 2021 #2 Del Skrevet 22. desember 2021 Strengt tatt så burde du det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deron Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 22. desember 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Strengt tatt så burde du det, ja. Har du link til et sted som sier det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. desember 2021 #4 Del Skrevet 22. desember 2021 Deron skrev (1 minutt siden): Har du link til et sted som sier det? Jeg tenker sunn fornuft, bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deron Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 22. desember 2021 Athena79 skrev (22 minutter siden): Jeg tenker sunn fornuft, bare min mening. Det er hyggelig med meninger, men det var ikke helt det jeg var ute etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 22. desember 2021 #6 Del Skrevet 22. desember 2021 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 22. desember 2021 #7 Del Skrevet 22. desember 2021 Tidligere måtte man det tror jeg, det var vel det som ble kalt ventekarantene. Men du er ikke pålagt noe slikt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 22. desember 2021 #8 Del Skrevet 22. desember 2021 Ikke som nærkontakt til nærkontakt nei. Da må snart alle i karantene her ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 22. desember 2021 #9 Del Skrevet 22. desember 2021 Nei! Da hadde jeg vært i karantene hele høsten. Du skal ikke og bør ikke, men kan jo ta en test og være ekstra obs på symptom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg