Gjest rampenissen72 Skrevet 26. desember 2021 #21 Skrevet 26. desember 2021 Værre skrev (På 23.12.2021 den 22.55): Poenget er at du ikke vet om du eller noen i ditt reisefølge må på sykehus når du er på ferie. Jeg foretrekker å være i Norge enn et land med fulle sykehus der ingen forstår norsk eller engelsk. Tar sjangsen på det går bra. Vil heller leve livet enn å sitte hjemme å være redd en sykdom med 98% overlevelsesrate. Større sjangs flyet styrter, enn at noen av oss dør av covid.
Brødfjølvarianten Skrevet 26. desember 2021 #22 Skrevet 26. desember 2021 rampenissen72 skrev (4 timer siden): Tar sjangsen på det går bra. Vil heller leve livet enn å sitte hjemme å være redd en sykdom med 98% overlevelsesrate. Større sjangs flyet styrter, enn at noen av oss dør av covid. Jamen du må jo skjønne at du kan belaste helsevesenet der om du skulle med syk eller skade deg... Herregud altzå. 🤡
sommermor Skrevet 26. desember 2021 #23 Skrevet 26. desember 2021 Jeg reiser selvfølgelig ingen steder under en pandemi. Det er jo pga all den unødvendige reisingen at en ikke blir kvitt viruset. Selv er jeg trippelvaksinert heldigvis, men reiser ingen steder likevel.
Fremhevede innlegg