AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Del Skrevet 22. desember 2021 Vi er en familie på fire, barna er 7 og 9 år. Jeg selv er glad i og ganske god i slalom, og barna er helt OK gode. Mannen, derimot, er helt nybegynner (stått to ganger), men vil gjerne lære og bli bedre. Vi har lyst til å dra et sted der vi kan stå slalom i vinterferien, og har kikket på Skeikampen og Beitostølen. Begge steder kan vi få leid hytte til en ganske rimelig penge. Men jeg har aldri vært noen av stedene før, og aner ingenting om hvordan det er der. Ser ut som det er flere grønne og blå løyper begge steder, og for både mannen min og barna, er det kun sånne løyper som er aktuelt. Det er dermed viktig at det er godt utvalg av enkle løyper. Noen som har vært begge steder, og kan si noe om hva dere synes er best? Vi bor i Oslo, så Skeikampen er vel litt nærmere, men forskjellen er vel ikke så veldig stor. Anonymkode: dc4c2...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Del Skrevet 22. desember 2021 Vi har hytte på skeikampen, bakkene der er veldig greie for nybegynnere syntes jeg! Og mye varierte bakker. Men har ikke stått nok i Beitostølen på mange år til at jeg ka sammenligne. skeikampen er jo også genialt forhold til langrenn. Anonymkode: f61eb...db3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Del Skrevet 22. desember 2021 Kan ikke si noe om løypene. Men Beitostølen kan jeg anbefale da det også er veldig fint på andre måter. Det er rett ved Valdresflya som er en opplevelse å se. Mange kiter, reiser med hundeslede eller står langrenn. Er mange vakre fjell å se og ellers mye å gjøre. Beitostølen er ikke store plassen, men har alt man trenger og det er søndagsåpne butikker til og med sportsbutikker. Anonymkode: ff1b2...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Del Skrevet 23. desember 2021 Takk for svar 😊 Ok, da skjønner jeg at det er fint begge steder, og kanskje litt hipp som happ hvor vi drar, da 😊 Vi står egentlig ikke på langrenn, men barna gjør, og vi voksne kan jo muligens også teste hvis det er ok løyper 😊 ts Anonymkode: dc4c2...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå