AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 I det siste har jeg lagt merke til at kollegaer ser på lår/ skritt, og har gjort det mye i det siste som har gjort med litt usikker😅 Har kanskje 4-5 kollegaer som gjør det. Så har lurt på om jeg har flekk på buksa, glidelåsen åpen, «kameltå»… Har byttet bort en bukse som var litt slitt foran, har tatt bort enda en bukse som er litt løs foran… Så nå veit jeg ikke🤷♀️ Tørr liksom ikke å si «hva ser du på egentlig?» «er det noe rart med skrittområdet mitt»… Det er både menn og kvinner som ser den veien! Og jeg holder på å bli gal😵 Har lagt på meg litt, men ikke nevneverdig … og jeg tror jeg ser helt normal ut. Ikke noe mellomrom der heller! 😵 Teit innlegg og er klar over det! 😅 Anonymkode: 303cb...7ef
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 kanskje det heller er lukt som kommer fra deg, også ser de bare mot området lukten kommer fra. Anonymkode: 784cf...724 2
Gjest theTitanic Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I det siste har jeg lagt merke til at kollegaer ser på lår/ skritt, og har gjort det mye i det siste som har gjort med litt usikker😅 Har kanskje 4-5 kollegaer som gjør det. Så har lurt på om jeg har flekk på buksa, glidelåsen åpen, «kameltå»… Har byttet bort en bukse som var litt slitt foran, har tatt bort enda en bukse som er litt løs foran… Så nå veit jeg ikke🤷♀️ Tørr liksom ikke å si «hva ser du på egentlig?» «er det noe rart med skrittområdet mitt»… Det er både menn og kvinner som ser den veien! Og jeg holder på å bli gal😵 Har lagt på meg litt, men ikke nevneverdig … og jeg tror jeg ser helt normal ut. Ikke noe mellomrom der heller! 😵 Teit innlegg og er klar over det! 😅 Anonymkode: 303cb...7ef Det er høyst uvanlig at både mannlige og kvinnelige kollegaer glaner på skrittet til en annen. Sikker på at dette ikke bare er noe du har overfokus på og lager en selvoppfyllende profeti?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 Jeg stirrer på kroppen til de unge jentene som jobber hos oss. Det kan ingen stoppe meg fra å gjøre. Anonymkode: 66932...0d1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Skrevet 22. desember 2021 Ja har du huska å ta ut det vibrerende egget da? Fort gjort å glemme. Anonymkode: a843d...dad
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #6 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): kanskje det heller er lukt som kommer fra deg, også ser de bare mot området lukten kommer fra. Anonymkode: 784cf...724 Det håper jeg virkelig ikke på😵💫 Jeg har tenkt på det også, og dusjer hver morgen, og vasker meg selvfølgelig … og har ikke merket noe endring rundt tittingen på morgen eller ettermiddagen. Og buksene mine vasker jeg etter en arbeidsdag som regel … Så tror ikke det! Men har tenkt på det. Stirringen ser ikke helt crazy ut, men blikket går liksom ned til skrittet mens man prater eller om jeg går forbi😳 Har muligens et «overfokus» … Lurt på om jeg har breie lår, men har ikke det heller. Eller om jeg har for stramme bukser, men så er det likt om jeg går med videre🙄 Men jeg kan ikke si noe? Blir jo veldig rart😂 Anonymkode: 303cb...7ef
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #7 Skrevet 22. desember 2021 Hehe nå ble jeg nysgjerrig 😅 Kanskje du kan legge ut bilde av hoftepartiet ditt her Anonymkode: b2fe8...734 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #8 Skrevet 22. desember 2021 Dette problemet sitter antagelig inni hodet ditt. Det finnes alltid en og annen skrulle som ikke forstår normal høflighet. Men 4-5, det høres ikke sannsynlig ut. Anonymkode: 986ce...392 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå