Gjest våroghøst Skrevet 22. desember 2021 #1 Del Skrevet 22. desember 2021 Mistet smaken helt. Hvor lenge er den borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 23. desember 2021 #2 Del Skrevet 23. desember 2021 To dage? To mnd? To år? Finnes ingen fasit kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Eyre Skrevet 23. desember 2021 #3 Del Skrevet 23. desember 2021 Startet med luktetrening med én gang lukten forsvant. Hvis du smaker forskjell mellom salt og søtt har du smakssans. Mest sannsynlig er det lukt som er borte? Viruset rammer celler involvert i lukt. Derfor er det viktig å trene hver dag flere ganger om dagen. Lukt på sterke lukter☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest våroghøst Skrevet 23. desember 2021 #4 Del Skrevet 23. desember 2021 Jane Eyre skrev (15 timer siden): Startet med luktetrening med én gang lukten forsvant. Hvis du smaker forskjell mellom salt og søtt har du smakssans. Mest sannsynlig er det lukt som er borte? Viruset rammer celler involvert i lukt. Derfor er det viktig å trene hver dag flere ganger om dagen. Lukt på sterke lukter☺️ Man trener altså på å lukte på sterke lukter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Eyre Skrevet 23. desember 2021 #5 Del Skrevet 23. desember 2021 våroghøst skrev (1 time siden): Man trener altså på å lukte på sterke lukter?? Ja det høres helt ut men det fungerer! Cellene trenger nye minner, og da må man trene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pterinochilus Skrevet 23. desember 2021 #6 Del Skrevet 23. desember 2021 våroghøst skrev (På 22.12.2021 den 18.48): Mistet smaken helt. Hvor lenge er den borte? Det varierer fra person til person. Selv hadde jeg covid for rundt tre uker siden og jeg har fortsatt litt redusert lukte- og smakssans. Begynte å kjenne litt smak og lukt igjen etter ca. 12 dager og det har sakte men sikkert blitt bedre siden det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crimejunkie Skrevet 26. desember 2021 #7 Del Skrevet 26. desember 2021 Jeg mistet smak og lukt helt i går, det er det rareste jeg har opplevd tror jeg. Stakk nesen i eddik, og det gjorde ingenting annet enn brenne nedover halsen. Merkelig. Håper ikke det varer. Datter 10 år mistet smak og lukt i bare 3 dager så fikk hun det tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest våroghøst Skrevet 27. desember 2021 #8 Del Skrevet 27. desember 2021 Crimejunkie skrev (På 26.12.2021 den 15.31): Jeg mistet smak og lukt helt i går, det er det rareste jeg har opplevd tror jeg. Stakk nesen i eddik, og det gjorde ingenting annet enn brenne nedover halsen. Merkelig. Håper ikke det varer. Datter 10 år mistet smak og lukt i bare 3 dager så fikk hun det tilbake. Samme følelse her 😬 Håper det kommer fort tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zebrina Skrevet 27. desember 2021 #9 Del Skrevet 27. desember 2021 Nå på dag 8 tror jeg det blir, så er det enkelte ting jeg har luktet igjen. Luktet ikke duftlyset til datteren min på rommet hennes, men når jeg blåste det ut så luktet det typ brent .. Luktet også når vi poppet popcorn ista Lukter heldigvis ikke bæsjebleiene til minsten enda da, det er like greit 🤷🏼♀️😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crimejunkie Skrevet 28. desember 2021 #10 Del Skrevet 28. desember 2021 Jeg er ganske redd for å være blant de uheldige som ikke får lukt og smak tilbake på veldig lenge. Det er tragisk å gå rundt i jula og alt smaker svart/hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 28. desember 2021 #11 Del Skrevet 28. desember 2021 Jeg har venner som fortsatt sliter 1.5 år etter korona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg