Gå til innhold

Rosa utflod igjen, gravid uke 9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har enda ein gang fått rosa utflod, det er ca 2 veker siden sist.. sist gang var det bare litt av og til. Men denna gangen har jeg hatt det i hele dag.. Har ikke noe vondt i magen, men litt verk i underlivet?? 
var på tidlig ul sist fredag og såg liv, men greier enda ikke å berolige meg med det.. vartfall ikke når det kommer rosa utflod igjen.. 

Anonymkode: c502b...ce6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en del rosa utflod med alle mine 3 små tidlig i svangerskapet :) Den ene gangen jeg mista, gikk det over til kraftig rød blødning ganske kjapt etter jeg begynte å få menssmerter. Troooor ikke jeg hadde rosa på papiret først, det var i så fall mindre enn en time før den skikkelige blødningen starta. 

Anonymkode: 30d7d...e83

Skrevet

Har du hatt samleie nå nylig? Eller hatt noe oppi vagina som kan lage en bitteliten rift? Vi er jo veldig skjøre i slimhinnene når vi er gravide. Bare en liten dråpe blod kan se mye ut når det er blandet med utflod :)  Hvis du var på ul og så hjerteslag etter du hadde rosa utflod sist, så tror jeg det er helt uskyldig :) 

Anonymkode: bed2d...5ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har hatt en del rosa utflod med alle mine 3 små tidlig i svangerskapet :) Den ene gangen jeg mista, gikk det over til kraftig rød blødning ganske kjapt etter jeg begynte å få menssmerter. Troooor ikke jeg hadde rosa på papiret først, det var i så fall mindre enn en time før den skikkelige blødningen starta. 

Anonymkode: 30d7d...e83

Har mistet en gang tidligere jeg også, og da begynte det med rosa utflod hos meg.. derfor jeg er så redd.. Men håper virklig det ikke er noe, og at vi får denne ungen nå🤞🏼🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du hatt samleie nå nylig? Eller hatt noe oppi vagina som kan lage en bitteliten rift? Vi er jo veldig skjøre i slimhinnene når vi er gravide. Bare en liten dråpe blod kan se mye ut når det er blandet med utflod :)  Hvis du var på ul og så hjerteslag etter du hadde rosa utflod sist, så tror jeg det er helt uskyldig :) 

Hadde samleie for noken dager siden, kan det komme så lenge etterpå? 

ja, satser på det er helt uskyldig! Blir bare så bekymra! Men hadde verking i underlivet helt i starten og, så satser på det går fint..🤞🏼🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde samleie for noken dager siden, kan det komme så lenge etterpå? 

ja, satser på det er helt uskyldig! Blir bare så bekymra! Men hadde verking i underlivet helt i starten og, så satser på det går fint..🤞🏼🥰

Hmm… da har det nok ikke noe med det å gjøre. Men kan jo være så enkelt som at du kanskje har fått en rift i forbindelse med noe annet :) Kommer det ikke friskt blod, magesmerter og mer-så ville jeg slappet av. Har hatt 3 SA. Alle startet med brun spotting, men det er jo ingen fasit 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hmm… da har det nok ikke noe med det å gjøre. Men kan jo være så enkelt som at du kanskje har fått en rift i forbindelse med noe annet :) Kommer det ikke friskt blod, magesmerter og mer-så ville jeg slappet av. Har hatt 3 SA. Alle startet med brun spotting, men det er jo ingen fasit 😄

Satser på det! Har ikke mer rosa utflod nå, så håper det holder seg sånn☺️🤞🏼

Skrevet

Hele 1 trimester omtrent slet jeg med rosa utflod 2-3 dager etter sex, det var uten unntak. Så du trenger ikke utelukke det. :)

Skrevet
mingus skrev (1 time siden):

Hele 1 trimester omtrent slet jeg med rosa utflod 2-3 dager etter sex, det var uten unntak. Så du trenger ikke utelukke det. :)

Okei, takk for svar🤞🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...