Gå til innhold

Noen som kan dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta dna test av en dna test uten samtykke? 

Anonymkode: b6356...9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ?

Anonymkode: dd057...25a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hæ?

Anonymkode: dd057...25a

Kan en annen ta en DNA test på et annet familiemedlem uten samtykke for seg selv?

Skrevet

Jeg tror at det er ulovlig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Kan man ta dna test av en dna test uten samtykke? 

er jo bare og finne hår og slik, og går fint og ta dna test uten samtykke. En bekjent av meg hadde mistanke at ene barnet ikke var hans, da barnet var veldig lik en annen bekjent og han tok et hår fra barnet pute på soverommet, så han var ikke faren, han sa fra til moren at han hadde gjort det,men han ville ikke fortelle barnet,men sa at han synes synd på den ekte faren.

nå er barnet blitt 16 og kjenner pappan sin,snakker ikke med moren lengre og bor hos han bekjente,og er hos faren en del også

Anonymkode: 52daa...559

Skrevet

En DNA-test av en DNA-test høres litt merkelig ut

Anonymkode: a17f2...d9f

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

er jo bare og finne hår og slik, og går fint og ta dna test uten samtykke. En bekjent av meg hadde mistanke at ene barnet ikke var hans, da barnet var veldig lik en annen bekjent og han tok et hår fra barnet pute på soverommet, så han var ikke faren, han sa fra til moren at han hadde gjort det,men han ville ikke fortelle barnet,men sa at han synes synd på den ekte faren.

nå er barnet blitt 16 og kjenner pappan sin,snakker ikke med moren lengre og bor hos han bekjente,og er hos faren en del også

Dette høres ut som en vandrerhistorie, man kan ikke så lett ta DNA-test av et enkelt løst hårstrå. Man må helst ha røtter osv. Og sånne man sender inn vil ha spytt. 

Anonymkode: 6de24...b48

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er bare barnet, faren eller den som hevder å være faren som kan kreve farskapstest?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta et eksempel. Dersom en hadde tatt en dna test av et onkel barn under 18 år uten samtykke med bror. Er dette lov? 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...